Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-19, 09:52   #137
patrik_g

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tänkte ha lite åsikter om deras spel idag med. Igår hade jag rätt i alla deras förlustspel. Kul med lite diskussion om deras spel ju.

Helsingborg till höga 4.85 tycker jag är värt att testa också. Tingsryd som spelade i HA förra säsongen ser betydligt sämre ut denna säsong. Långt ifrån ett säkert/troligt spel men värt testa som sagt.

Jag tror inte Malmö besegrar ett Drott som gått vidare i CL-kvalet i höst. Men, men dom har väl någon intressant info där varför dom spelar dom.

Tycker inte 6.00 på Zenit ens är ett bra spel. Atletico Madrid har toppform och minns lika bra erfarenhet i Europa som Zenit. Men Sporttjänsten letar ju ofta högoddsare så.

Varför dom spelar Marseille mot formstarka Arsenal förstår jag inte. Men dom har väl en bra anledning till det.

Sen att riskera 1000-kr (maxinsats för dom) på att göra tripplar på ett toppspel som Åker (som dom påstår är ett så bra spel). Ja, det är ju lite typiskt dom.

Varför inte satsa 1000-kr till 1.60 på dom som singel?

Sen att dom lägger till Rögle till 1.40 är ju ett skämt med tanke på hur Rögle startat serien och hur deras lag ser ut denna säsong. Men även här har dom väl något som inte vi andra vet.

Mina åsikter.

Facit igår onsdag: + 96-kronor

Ja att Malmö besegrade Drott var ju bra hittat av Sporttjänsten.

Men sen då? Ja inte så bra.

Zenit förlorade som väntat blev 3-1 till formstarka Atletico

Ett annat formstarkt lag vann med Arsenal med 1-2.

Ja jag varnade ju för att ta med ett formlöst Rögle i deras kanonspel Åker. Men dom såg något bra i Rögle i 1.40 som inte andra såg. Rögle förlorade med 1-3 hemma.

Dom höll på förlora på den andra trippeln med där man tog med Porto.

Ja jag kommer aldrig förstå mig på dessa.

Men vad gör? När man tjänade ihop till en gratislunch

-----------------------------------------------------------------------------

Gårdagen 18/9

Maxbanken Åker gjorde sitt med 4-0-seger. Trippeln med DIF och Porto satt bra. Singlarna Kristianstad 2,10 och HK Malmö 3,30 gladde också och totalinsatsen 2.250 kr gav utbetalningen 2.346 kr - en gratislunch, alltid nåt... Den stora floppen var Rögle, som sabbade tyngsta trippeln. Ett felval av oss.

Senast redigerad av patrik_g den 2013-09-19 klockan 09:54. Anledning: redigerat
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat