Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-19, 08:46   #136
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inget inlägg på över 2 timmar!

Maxspelet Åker satt åtminstone klockrent. Men då vi ville vara hygglig mot våran partner så komba vi för hela pengen. För att vara riktigt säkra på att bränna någon så spelade vi dessutom två stycken. Fast trots idoga ansträngningar så lyckades vi ändå plussa 56 spänn på det hela. Men 1.60 lyckades vi dock tälja ned till 1.056 och det är fan inte dåligt.

Såg ut att bli några spänn plus på totalen. Patrik brukar vara pigg på såna detaljer så det kommer nog siffror.
Var lite orolig att tråden var nerlagt. Letade och letade igår utan resultat. Men nu hitta jag den igen. Kommer ett inlägg snart av mig om gårdagen...
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 08:52   #137
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tänkte ha lite åsikter om deras spel idag med. Igår hade jag rätt i alla deras förlustspel. Kul med lite diskussion om deras spel ju.



Helsingborg till höga 4.85 tycker jag är värt att testa också. Tingsryd som spelade i HA förra säsongen ser betydligt sämre ut denna säsong. Långt ifrån ett säkert/troligt spel men värt testa som sagt.

Jag tror inte Malmö besegrar ett Drott som gått vidare i CL-kvalet i höst. Men, men dom har väl någon intressant info där varför dom spelar dom.

Tycker inte 6.00 på Zenit ens är ett bra spel. Atletico Madrid har toppform och minns lika bra erfarenhet i Europa som Zenit. Men Sporttjänsten letar ju ofta högoddsare så.


Varför dom spelar Marseille mot formstarka Arsenal förstår jag inte. Men dom har väl en bra anledning till det.


Sen att riskera 1000-kr (maxinsats för dom) på att göra tripplar på ett toppspel som Åker (som dom påstår är ett så bra spel). Ja, det är ju lite typiskt dom.

Varför inte satsa 1000-kr till 1.60 på dom som singel?

Sen att dom lägger till Rögle till 1.40 är ju ett skämt med tanke på hur Rögle startat serien och hur deras lag ser ut denna säsong. Men även här har dom väl något som inte vi andra vet.

Mina åsikter.

Facit igår onsdag: + 96-kronor

Ja att Malmö besegrade Drott var ju bra hittat av Sporttjänsten.

Men sen då? Ja inte så bra.

Zenit förlorade som väntat blev 3-1 till formstarka Atletico

Ett annat formstarkt lag vann med Arsenal med 1-2.

Ja jag varnade ju för att ta med ett formlöst Rögle i deras kanonspel Åker. Men dom såg något bra i Rögle i 1.40 som inte andra såg. Rögle förlorade med 1-3 hemma.

Dom höll på förlora på den andra trippeln med där man tog med Porto.

Ja jag kommer aldrig förstå mig på dessa.


Men vad gör? När man tjänade ihop till en gratislunch


-----------------------------------------------------------------------------

Gårdagen 18/9



Maxbanken Åker gjorde sitt med 4-0-seger. Trippeln med DIF och Porto satt bra. Singlarna Kristianstad 2,10 och HK Malmö 3,30 gladde också och totalinsatsen 2.250 kr gav utbetalningen 2.346 kr - en gratislunch, alltid nåt... Den stora floppen var Rögle, som sabbade tyngsta trippeln. Ett felval av oss.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-09-19 klockan 08:54. Anledning: redigerat
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 10:25   #138
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Ett tips till er alla som inte vinner så mycket, utan går mestadels back på era spel. Gör så här istället:

Istället för rygga på Sporttjänstens alla drag och lir, så koncentrera er på endast en match per dag. Ni har hela långenlistan o välja på. Nu ska ni hitta en match som ger ungefär 1.85-2.50 gånger pengarna. Och istället för att satsa massa småbelopp en massa olika spel lägger ni istället 1000kr på en enda match. Här gäller inga snabba pengar utan man ska spela långsiktigt och sätter ni 6 av 10 så går ni alltid med vinst. Men ni kan ju alltid börja med en 10kr och köra en månad på skoj för se om ni lyckas gå med vinst. Gör ni inte det ska ni nog inte hålla på med spel. Men det viktigaste, får ni ingen känsla på en långendag, hoppa hellre över dagen istället för att bara lira något. Man ska aldrig lira för lirandets skull.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rostnes (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 13:32   #139
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår inte alls deras All in spel idag.



Tycker Timrå-Mora är en mycket oviss match (där ja själv har 1X2 på PP). Hamnat toksnett säger dom haha Tycker oddsen sitter som dom ska. Visst Timrå har tappat många spelare inför denna säsong och förlorade med 0-4 i hemmapremiären mot Västerås. Men räkna med ett bättre spel i andra hemmamatchen för säsongen. Mora är inget extra lag heller ett typiskt mitten lag.

Gillar detta: "slog till redan innan frukost", ja marknadsföra sig kan dom.

2.50 hos Svs

2.65 hos Bet365

2.70 hos Comeon


----------------------------------------------------------------------------------
ALL IN slog till redan innan frukost på torsdagen - detta odds är SÅ GIVET att hugga!

Svenska Spel har hamnat toksnett och kan inte ha sett samma matcher som vår expert... Vi går emot ett lag som känns "ospännande" och som verkligen kommer att testas ikväll. Vi tror ICKET att man klarar det!



166. Timrå – Mora

Sverige Hockeyallsvenskan • torsdag 19:00

Timrå föll solklart i premiären men repade sig genom att slå Almtuna. Det unga laget har dock inte direkt glänst - LEVER FARLIGT ikväll? HÖR!
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-09-19 klockan 13:32. Anledning: stavning
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 13:51   #140
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Oddset lever än.

Timrå måste ha tappat något fruktansvärt för att det här ska funka, kanske dom har också? Åtminstone så räknar man med det. Reagerade på dom höga Timrå-oddsen borta mot Almtuna tidigare och dom berodde inte på hemmalagets styrka, så mycket kan jag lova.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:07   #141
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina åsikter idag:


Frölunda känns hetare just nu, men FBK har bra statistik mot Frölunda. Inget extra i 2.20 på Frölunda. Skulle inte spelat det iaf. Min åsikt.


-1 på Luleå håller jag inte alls med om. Har själv spelat Växjö till (4.55) 2-Units värdet på dom.


Ja Moro måste ju vara ett kanonspel enligt dom. I min bok är det en 50/50-match.


Swansea spelet gillar jag. har själv testat det spelet mot formlösa Valencia.


Sheriff kan ju vara värt att testa med tanke på alla spelar Anzhi sålt.


Betis till 1.80 ser jag inte värde i.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Phibes (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:19   #142
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Då har men tömt en redig laddning igen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:31   #143
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Då har men tömt en redig laddning igen
Själv var jag tvungen att tvinga fram en vid lunch då det var 50-50 att jag skulle behöva göra det under eftermiddagen då varken tid eller läge för ett toalettbesök var ultimat.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:47   #144
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Själv var jag tvungen att tvinga fram en vid lunch då det var 50-50 att jag skulle behöva göra det under eftermiddagen då varken tid eller läge för ett toalettbesök var ultimat.
Aj aj aj inte bra att tvinga fram en tömning den ska komma av sig självt, bråttom ska man inte heller ha, minst 20 minuter i lugn & ro antingen med god lektyr eller filosofiska tankar. Slutligen till papperet många hävdar att det skall vara mjukt & gärna flera lager, TRAMS säger jag skithuspappet skall vara strävt & militärt inge jävla lull lull.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:49   #145
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Då har men tömt en redig laddning igen
Lyckos.
Spoiler:
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:57   #146
 
Phibess avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Mina åsikter idag:

Swansea spelet gillar jag. har själv testat det spelet mot formlösa Valencia.
Nu när du säger det så blev jag fan sugen på att skicka in en slant på Swansea. Valencia låg ju på fjärdeplatsen i typ 37 omgångar förra säsongen och spel i Europa League måste kännas rätt så menlöst. Nu kör vi!
Phibes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 17:58   #147
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Aj aj aj inte bra att tvinga fram en tömning den ska komma av sig självt, bråttom ska man inte heller ha, minst 20 minuter i lugn & ro antingen med god lektyr eller filosofiska tankar. Slutligen till papperet många hävdar att det skall vara mjukt & gärna flera lager, TRAMS säger jag skithuspappet skall vara strävt & militärt inge jävla lull lull.
Måste säga emot gällande pappret. Det ska vara något slags mellanting, inte för mjukt så man har har halva rullen kvar runt öppningen efter en laddning av den mindre hårda varianten. Samt att det säger sig själv att "sandpapper" inte är att föredra, får också en känsla att det liksom inte suger upp allt och att man således blir mindre ren.

Nej, rekommenderar Serla.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 19:26   #148
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Swansea fint spel.

Mora ligger under med 3-0 inför sista. Man skulle nog tagit en sovmorgon ändå
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 19:36   #149
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Man undrar ju vad som hänt med Timrå sen i fjol. 2.50 var väl ungefär vad man fick på Mora borta mot Almtuna förra säsongen.

Jag fattar ingenting.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 19:47   #150
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Vad kan du om fotboll, om man får fråga?
I princip allt som går att kunna faktiskt... PLUS att jag är bra på matematik, vilket du inte är hahaha.. fan vad bra jag är, älskar mig själv
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td