Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-30, 12:52   #1
slapshot
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Får aldrig svar på frågor man ställer?


Är det bara jag eller får ni andra heller aldrig svar på de frågor ni ställer via mail till spelbolag?

Senaste kontakten var denna, med Ladbrokes:


Jag:

Citat:
Hej, följer instruktionerna för att sätta in via skrill(moneybookers) men det finns ingen rullist så jag kan inte ändra insättningsmetod från mitt redan registrerade visa-kort till skrill.

Hur ska jag göra?

mvh
XXX

Svar från Ladbrokes:

Citat:
Tack för ditt e-mail.
Jag kan avregistrera ditt gamla kort om du först av säkerhetsskäl skickar nedanstående information:

-Din gatuadress (tänk på att det kan vara en gammal adress om du inte uppdaterat efter flytt)

-Ditt födelsedatum (ÅÅMMDD)

-Svaret på din säkerhetsfråga: Mammas flicknamn?

När jag har fått dina uppgifter och verifierat dem kommer jag att skicka ett email till dig för att bekräfta det. Då kan du själv registrera ditt nya kort.
Har du ytterligare frågor eller kommentarer är du välkommen att kontakta oss igen.
Vänliga hälsningar, Ladbrokes kundtjänst

Mitt ärende gällde verkligen inte att avregistrera mitt nuvarande visa-kort utan endast att få hjälp med hur jag lägger till skrill som betalningsmetod. De hänvisar ju själva till den där rullisten där man ska kunna ändra insättningsmetod men den verkar ju inte existera.

Såhär ser det ut från samtliga spelbolag jag är i kontakt med, de ögnar igenom mailet sen letar de upp första bästa FAQ och klistrar in nåt helt ovesäntligt svar tillbaka. Telefonkontakt funkar ju givetvis men för oss under 30 är det inte naturligt att fixa saker på det sättet när det finns en kundtjänst-mail tillgänglig.
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat