Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-30, 12:52   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Får aldrig svar på frågor man ställer?


Är det bara jag eller får ni andra heller aldrig svar på de frågor ni ställer via mail till spelbolag?

Senaste kontakten var denna, med Ladbrokes:


Jag:

Citat:
Hej, följer instruktionerna för att sätta in via skrill(moneybookers) men det finns ingen rullist så jag kan inte ändra insättningsmetod från mitt redan registrerade visa-kort till skrill.

Hur ska jag göra?

mvh
XXX

Svar från Ladbrokes:

Citat:
Tack för ditt e-mail.
Jag kan avregistrera ditt gamla kort om du först av säkerhetsskäl skickar nedanstående information:

-Din gatuadress (tänk på att det kan vara en gammal adress om du inte uppdaterat efter flytt)

-Ditt födelsedatum (ÅÅMMDD)

-Svaret på din säkerhetsfråga: Mammas flicknamn?

När jag har fått dina uppgifter och verifierat dem kommer jag att skicka ett email till dig för att bekräfta det. Då kan du själv registrera ditt nya kort.
Har du ytterligare frågor eller kommentarer är du välkommen att kontakta oss igen.
Vänliga hälsningar, Ladbrokes kundtjänst

Mitt ärende gällde verkligen inte att avregistrera mitt nuvarande visa-kort utan endast att få hjälp med hur jag lägger till skrill som betalningsmetod. De hänvisar ju själva till den där rullisten där man ska kunna ändra insättningsmetod men den verkar ju inte existera.

Såhär ser det ut från samtliga spelbolag jag är i kontakt med, de ögnar igenom mailet sen letar de upp första bästa FAQ och klistrar in nåt helt ovesäntligt svar tillbaka. Telefonkontakt funkar ju givetvis men för oss under 30 är det inte naturligt att fixa saker på det sättet när det finns en kundtjänst-mail tillgänglig.
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 13:07   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Vissa bolag tillåter inte flera aktiva insättningsmetoder samtidigt vet jag, lads kan ju vara ett av dessa. Fortfarande inte svar på din fråga från supporten, men det kan vara en orsak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slapshot (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 13:11   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Update, fick svar att de bara tillåter en insättningsmetod åt gången. Då förstår jag ju copy/paste svaret jag fick från den mycket kunniga och proffsiga kundtjänstmedarbetaren...

Mysteriet med den rullisten kvarstår dock

Samt problemet med kundtjänster som svarar enligt FAQ, byråkratiskt och icke förståeligt om man har en annan vinkel med egen fråga gällande någonting.



Var förresten i kontakt med expekt vid ligastartsbonusen som delades ut. Fick tre olika svar från tre olika kundtjänstarbetare gällande hur bonusen skulle omsättas. Till slut löstes det i chatten och då visade det sig att jag hade 34kr kvar att omsätta, inte 2034, 3034 eller 6034....
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td