Helsike vad mycket action det är just nu. NFL, MLB-slutspel, collegefotboll och NHL. Dessutom kan man strö in all möjlig europeisk toppfotboll om man vill. Att det blivit nästan 350 spel redan kan jag nästan inte förstå. Har precis passerat en intensiv period när det gäller jobb o dylikt så det kommer nog bli en hel del sport-tittande till helgen, kanske med ett glas i handen. Och med ett par spel på brickan.
Det var en bra gårdag på det hela taget. Vissa spel var sköna att få in men det var inga direkta nagelbitare. Inför kvällen har jag fyra spel, det kan komma något till (har ett par-tre matcher till att gå igenom).
ps. Lite småsur att jag var girig precis. Chennai (i CL-cricketen) var uppe i 1.719 hos Pinnacle medan jag gick igenom andra spel. Oddset hade stigit en del (snabbt, även om inga nya skador har rapporterats) och jag ville vänta ut en eller två punkter till trots att det redan var värde. Sedan "störtdök" oddset med 10 punkter. Ajaj, så går det när man gapar efter för mycket.

ds.