Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-28, 02:50   #106
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hade tänkt försökt lägga Japan-spelen innan midnatt men det blev lite efter. Hoppas de som följer kunde rygga då det är tidig start på samtliga matcher. MLB:n kommer gå plus oavsett då både Red Sox och Royals gjorde fina insatser och lät oss slippa svetten. Hoppas dock att Oakland kan sköta sig och vi får 3-0 eller 2-0-1.

Jag har två NCAA spel imorgon, kommer själv gå på Minnesota-Iowa. Det blir minst ett spel till, har leans på mer än ett spel.

Lycka till i helgen!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-28, 08:09   #107
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Bugar och bockar.. Snygg natt!!
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-28, 12:28   #108
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 236
Standard

Fina spel inatt, mister. Tackar för dem!
olofsson92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-28, 16:23   #109
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Bugar och bockar.. Snygg natt!!
Citat:
Ursprungligen postat av olofsson92 Visa inlägg
Fina spel inatt, mister. Tackar för dem!
Ja, MLBn funkade fint inatt. Ser jag tillbaka är det nog den bästa september månad jag haft i MLB sedan jag började. Kul att veta att andra kunnat ta del av det.

Titans vann också mycket övertygande, i en bra match. Japan blev bara 1-2 och det var lite snöpligt då båda underspelen missade med en halv run. I en av matcherna kom 7 runs i en halv inning och i den andra 5. Men stolpe in och stolpe ut och allt det där. Fin utdelning totalt iallafall.

Har fem spel inför college-fotbollen. Tydligen går jag mot "stuckey" i åtminstone ett spel så vi får se. Är inte i gröna siffror i NCAAF längre men gillar dagens matcher. Skall gå igenom MLBn nu och se om det är något intressant i de tidiga matcherna.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 22:44   #110
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har gått lite upp och ner de senaste dagarna men ändå ett hyffsat plus-resultat just nu. Mycket stolpe ut i South Carolina (otroligt) men det har säkert varit någon stolpe in också. Baltimore såg ut att komma tillbaka men med 5 interceptions är det svårt att vinna. Cowboys leder just nu, hoppas de kan fortsätta spelet de haft i andra quartern för då har ska de kunna hålla undan. Båda dagens MLB-spel gick in och utan dessa hade vi nog varit nära plus/minus noll.

Ingenting intresserar i Japan, men har lagt ett prop-spel i sista NFL-matchen.

Lycka till i veckan!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grymmer (+5), Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 03:43   #111
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har gått lite tungt på slutet får man ändå ta att säga. Tyvärr har det varit mycket marginaler mot spelen (särskilt i Japan) men även en del dåliga spel med facit i hand. Reken som lades tidigare ikväll gick in iallafall, får hoppas att Japan följer den trenden.

NHL är igång och för första gången på flera år är jag riktigt taggad. Vet inte om det beror på att Wild-fansen börjar visa sig på gatorna men jag ser fram emot att kunna lägga en del spel kommande månader. Inte alls lika beprövat som basebollen men hoppas kunna hitta en strategi ganska snabbt. Kommer köra relativt lik insats nivå privat trots att jag inte har lika mycket erfarenhet som i andra sporter och satsar på några procentenheter över grönt. Pengarna kommer oavkortat gå till matchbiljetter (eller öl på något lokalt Wild-hak). I promise.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 22:15   #112
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

När det kommer till NHL vad kommer du ha ditt fokus på? Över/under, FT, ML eller blir det en blandad kompott?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 22:31   #113
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
När det kommer till NHL vad kommer du ha ditt fokus på? Över/under, FT, ML eller blir det en blandad kompott?
Det blir nog en blandad kompott, ja. Förhoppningsvis kan jag om någon månad se vart känslan är bäst.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 15:26   #114
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helsike vad mycket action det är just nu. NFL, MLB-slutspel, collegefotboll och NHL. Dessutom kan man strö in all möjlig europeisk toppfotboll om man vill. Att det blivit nästan 350 spel redan kan jag nästan inte förstå. Har precis passerat en intensiv period när det gäller jobb o dylikt så det kommer nog bli en hel del sport-tittande till helgen, kanske med ett glas i handen. Och med ett par spel på brickan.

Det var en bra gårdag på det hela taget. Vissa spel var sköna att få in men det var inga direkta nagelbitare. Inför kvällen har jag fyra spel, det kan komma något till (har ett par-tre matcher till att gå igenom).

ps. Lite småsur att jag var girig precis. Chennai (i CL-cricketen) var uppe i 1.719 hos Pinnacle medan jag gick igenom andra spel. Oddset hade stigit en del (snabbt, även om inga nya skador har rapporterats) och jag ville vänta ut en eller två punkter till trots att det redan var värde. Sedan "störtdök" oddset med 10 punkter. Ajaj, så går det när man gapar efter för mycket. ds.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 04:34   #115
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett kort inlägg innan jag ska röra mig hemåt och vila hjärnan. Rek ligger ute för morgonens Champions League-final. Tack ni som röstat, och var inte blyga med kommentarer eller förslag. I skrivande stund ser det ganska mörkt ut för överspelet i basebollen, det kom tre runs i första inningen men sedan har det varit stendött. Lite synd.

BYU-Utah State kommer gå under med ganska bra marginal (trots två defensive TDs i 1Q) och är glad att matchbilden speglade det jag förutspått. Jag hoppas att det kan hålla i sig tills imorgon då jag har fem spel i NCAAF. Det handlar om fyra bortafavoriter som jag tycker är klassen bättre än sina motståndare och alla har kapaciteten att vinna tvåsiffrigt imorgon. Plus ett underspel i UTEP-matchen. En del intressanta möten förövrigt, tror jag kommer försöka ratta in FSU-Maryland (18:00) och njuta utan pengar satsade. Har även tre spel i Japan där säsongen börjar lida mot sitt slut.

Sist men inte minst vill jag önska alla er som läser detta all lycka i spelandet den här helgen. May it be green!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), fuzzy_ (+1), lano007 (+3), faremisch (+3)

Senast redigerad av maddmax den 2013-10-05 klockan 05:56.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 15:32   #116
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, det var blandad kompott igår. Tänker inte gå in i detalj på vad som hände i NCAAF men för Rutgers att släppa en 21-poängs ledning när man har 10 minuter kvar av matchen och bollen i egen ägo är inte acceptabelt. ECU vinner men med en halvpoäng för lite efter en MASSA turnovers. Räddande ängeln har varit Japan de senaste dagarna, med sju raka vinster.

Idag blir det Rajasthan Royals som dog i CL-finalen. Har även tre NFL-spel, samtliga O/U (och lite teasers och parlays privat). Siktar in mig på att gå igenom NHL nu under förmiddagen, tror jag ser ett litet lean iallafall.

Må gott!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 16:52   #117
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen lysande avslutning på helgen, särskilt med tanke på att det kom en TD i de första två minuterna i båda överspelen, och miss med 3 poäng i under. Missade fieldgoals, missade 4th down conversions och turnovers i redzone var melodin den här omgången. Privat räddades det dock upp med teasern eftersom alla var såpass nära linan.

Hursomhaver, lite tunnare utbud väntar nu. Fortfarande några matcher kvar i både MLB och i Japan men sedan blir fokusen främst på NHL. Jag kommer med största sannolikhet gå ned från 6-7 spel om dagen till 1-2 (vilket inte kommer vara bra för omsättningen förstås). Basketen drar igång snart antar jag, vi får se hur det blir. Annars hoppas jag på en blixtsnabb vinter!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-07, 17:49   #118
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill snabbt upplysa om ORIX Buffaloes som fortfarande finns till 3.89 på Pinnacle. Har ni lite småslantar att avvara så kör action/action (d v s inga pitchers i-checkade). Har deras chanser till 33-34% så det är ett överodds av Guds nåde.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 09:41   #119
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

4.14 nu
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-08, 13:14   #120
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ORIX orkar inte tyvärr. Tycker dock att spelet även på efterhand var mycket bra. ORIX tar ledningen både i första och andra inningen och har 2-1 i nedre tredje med två outs (och man på tredje). Pitchern Nishi skadas och in sätts någon västerlänning. Rakuten gör 6 runs (!) med två outs och sen inte gjort någonting. Bortser vi från det som hände under en out har Buffaloes varit det bättre laget.

Som tur är vann de två andra Japan-spelen, men ändå. Aja.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td