Ett kort inlägg innan jag ska röra mig hemåt och vila hjärnan. Rek ligger ute för morgonens Champions League-final. Tack ni som röstat, och var inte blyga med kommentarer eller förslag. I skrivande stund ser det ganska mörkt ut för överspelet i basebollen, det kom tre runs i första inningen men sedan har det varit stendött. Lite synd.
BYU-Utah State kommer gå under med ganska bra marginal (trots två defensive TDs i 1Q) och är glad att matchbilden speglade det jag förutspått. Jag hoppas att det kan hålla i sig tills imorgon då jag har fem spel i NCAAF. Det handlar om fyra bortafavoriter som jag tycker är klassen bättre än sina motståndare och alla har kapaciteten att vinna tvåsiffrigt imorgon. Plus ett underspel i UTEP-matchen. En del intressanta möten förövrigt, tror jag kommer försöka ratta in FSU-Maryland (18:00) och njuta utan pengar satsade. Har även tre spel i Japan där säsongen börjar lida mot sitt slut.
Sist men inte minst vill jag önska alla er som läser detta all lycka i spelandet den här helgen. May it be green!