Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-07, 18:41   #7
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Fast det som är mest förvånande är kanske att så få överhuvudtaget läser rekarna. Vilket kanske ändå inte är så förvånade ska det visa sig när inlägget är klart.

Tar skubb14 som ett exempel, ett bra exempel då han vunnit flera gånger och alltid varit i toppen. Ja han har inte mer än cirka 60 följare som sätter betyg, vilket jag förmodar att dom allra flesta läsarna gör. https://www.sharps.se/forums/members/skubb14/#rekmod

Med tanke på hur få som läser/sätter betyg på rekarna kanske dom där 8 i september inte är så pjåkigt ändå. Jag menar skriva en rek är ett stort företag jämfört med ett par musklick som läsaren klarar sig undan med.

Allt samman kokar ned till att det är en ytterst begränsad klick som hänger här någorlunda regelbundet. Den exakta omfattningen har ni bättre koll på än mig. Drar mina egna slutsatser som lekman.

Har tyvärr inget recept på hur man ska lyckas aktivera massan med några få tusenlappar per månad, att driva ett svenskt spelforum 2013 (eller någonsin) är ingen avundsvärd uppgift.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat