Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-06, 15:46   #2
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 1: Tampa Bay RL (-1,5)
Match: Tampa Bay Rays - Baltimore Orioles
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.10 - 100407

Tampa Bay och Baltimore har premiar idag och det ar slutsalt. Hemmalaget ar alltid lite underdog i AL East men har visat gang pa gang att man har kapacitet for att overraska. For tva ar sedan var man i final mot Phillies och i ar tror jag man kan komma minst tvaa i AL East.

Baltimore har prenumererat pa sistaplatsen ett ganska bra tag och jag tror inte det blir nagon skillnad i ar. Lagets pitching ar inte i narheten av hyffsat och offensiven ar just det.. Hyffsad.

Dagens starters ar Kevin Millwood och James Shields. Aven har tycker jag att det ar skillnad. Millwood spelade bra forra aret (da for Texas Rangers) men ar 2-2 med over 6 ERA mot Tampa i sin karriar.
James Shields ar i mina ogon en av de basta i AL East och har i mangt och mycket fatt for lite cred i skuggan av Kazmir och Garza. En otrolig changeup som om han kommer fore i counten ar livsfarlig. Tippar minst 6 K's for Shields ikvall.

Oppningsmatcher ar alltid lite sadar men tycker anda att Tampa har en mycket bra chans att oppna sasongen starkt mot ett av ligans samsta lag.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat