Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-06, 14:55   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

maddmax - dollar från dobbel - (MLB, NCAAB)


Nyregistrerad men vissa kanske känner igen mig. Verkar vara bra drag när det gäller baseballen här så jag tänkte testa att lägga upp några av mina spel nu när säsongen kommer igång på riktigt.

Jag är en man i mina bästa år som för närvarande bor utomlands (därfor saknas ord med prickar på i vissa av mina poster) som gärna sätter ett par kronor på amerikanska sporter (främst MLB och college-basket) vilket jag nu gjort i 4-5 år. Använder PinnacleSports främst men även 5Dimes från och till.
Spelen i tråden kommer vara flatbets på 1 u. för enkelhetens skull.

Kommer försöka hålla tråden så ordnad och lättläst som möjligt, diskussioner får tas i respektive underforum. Men glåpord och eventuella ryggdunkningar får gärna förekomma.

Tack för er tid och lycka till!
------
Statistik
MLB '10: 7-14-0
Netto: -6,33 u.
Återbetalning:

Senast redigerad av maddmax den 2010-04-23 klockan 16:43.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 15:46   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 1: Tampa Bay RL (-1,5)
Match: Tampa Bay Rays - Baltimore Orioles
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.10 - 100407

Tampa Bay och Baltimore har premiar idag och det ar slutsalt. Hemmalaget ar alltid lite underdog i AL East men har visat gang pa gang att man har kapacitet for att overraska. For tva ar sedan var man i final mot Phillies och i ar tror jag man kan komma minst tvaa i AL East.

Baltimore har prenumererat pa sistaplatsen ett ganska bra tag och jag tror inte det blir nagon skillnad i ar. Lagets pitching ar inte i narheten av hyffsat och offensiven ar just det.. Hyffsad.

Dagens starters ar Kevin Millwood och James Shields. Aven har tycker jag att det ar skillnad. Millwood spelade bra forra aret (da for Texas Rangers) men ar 2-2 med over 6 ERA mot Tampa i sin karriar.
James Shields ar i mina ogon en av de basta i AL East och har i mangt och mycket fatt for lite cred i skuggan av Kazmir och Garza. En otrolig changeup som om han kommer fore i counten ar livsfarlig. Tippar minst 6 K's for Shields ikvall.

Oppningsmatcher ar alltid lite sadar men tycker anda att Tampa har en mycket bra chans att oppna sasongen starkt mot ett av ligans samsta lag.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 16:09   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 2: Houston Astros - San Francisco Giants
Spel: San Francisco Giants ML
Odds: 2.21 (PinnacleSports)
Spelstopp: 02.05 - 100407

Tim Lincecum gjorde en riktigt bra insats i gardagens "Opening Day" och Giants vann med 5-2. Det var visserligen ingen utklassning men jag tyckte mig se borjan pa en valdigt lang sasong for hemmalaget.
Redan forra aret var Astros produktion framat ganska lam och det var verkligen ett "under"-lag. Jag tycker att stora delar av laget inte platsar i MLB, manga spelare skulle varit i AAA i andra franchises. Matzui, Lee och Bourn ar definitivt inte tillrackligt for att vaga upp de samre spelarna. Lance Berkman saknas ju som bekant.
Giants ar inte heller nagon run-machine men ja.. Det finns en del intressanta spelare och man ar jamnare an dagens motstandare.

Zito, ja.. Vad ska man saga? Tycker att han spelade upp sig forra aret och kanske kan satta sig sakert bakom Lincecum i ar. Jag tror han ar pa ratt vag nu innan pensioneringen och han ska inte underskattas. Kan vi fa 6 innings med en eller tva runs bor det har spelet vara i valdigt god form.

Mot honom har vi Wandy Rodriguez. Gjorde en mycket bra inledning av forra sasongen och det finns potential i honom. Andra halvan var samre och elaka rykten gar om att han ar halvskadad nu.

Pa det hela taget tycker jag att oddsen borde ligga narmare varandra an sahar. Jag vill inte saga San Francisco borde vara favoriter men runt 2.10, kanske lite under, ar min vardering. Vi testar!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 16:17   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Kommer absolut följas, på dom bara!!

(Highspeed shooter.. För visst fan skjuter den snabbare nu än förut. Never mind!)
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:24   #5
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Denna kommer följas....
Överhuvudtaget är baseboll en rätt fascinerande sport. Blev totalfrälst när jag förra året var och tittade på Mets- Braves....det var en upplevelse för livet.
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:45   #6
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Välkommen hit och lycka till
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:47   #7
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Har du någon statistik från föregående säsonger du har bettat?
Ska helt klart bli intressant att följa

BOL
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:26   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Testar några av dina lir! God lycka.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:37   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Härligt att du hittade hit Max! Ska bli kul och följa dig och tugga lite baseboll med dig återigen under säsongen... Lycka till!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:46   #10
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkligen kul med sa mycket folk som ar intresserade. Dock lite nervost med.

Ska fixa fram statistik nar jag kommer tillbaka "hem", ar i Sverige nu over pask. Vet dock att april alltid ar en problem-manad nar det galler MLB for mig. Men det ska val ga att andra pa.

Lycka till alla som ryggar (och de som inte gor det)! So excited about the new season.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 10:28   #11
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 1: Tampa Bay Rays - Baltimore Orioles
Spel: Tampa Bay RL (-1,5)
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-3) -1 u.

Spel 2: Houston Astros - San Francisco Giants
Spel: San Francisco Giants ML
Odds: 2.21 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (0-3) +1.21 u.

Ja, vad ska man säga? "Nära skjuter ingen hare" eller "Den som gapar över mycket...". Det kunde dock vara värre. Lite plus trots allt. Nu är iallafall oskulden tagen. PLAY BALL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 11:19   #12
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 3: New York Mets - Florida Marlins
Spel: New York ML
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100408

Ser vi till spring training var Ricky Nolasco betydligt battre an Mets John Maine. Detta ma oroa nagot, men jag tycker inte det ar tillrackligt for att avsta spel. Nolasco ar en bra pitcher (vissa kanske kommer ihag forra sasongens sista match for Florida), hands down. Men Maine spelar som bast pa hemmaplan och har gjort valdigt bra inledande matcher pa tidigare sasonger (trots daliga ST-siffror da med). Maine ar 5-2 pa tio starter mot Florida med 3.12 ERA. Nolasco ar 3-6 pa 15 starter mot Mets med 5.99 ERA.

I gardagens match vann hemmalaget med 7-1 (Santana mot Johnson) och jag tyckte att Metropolitans visade att man traffar bollen bra mot battre pitchers. Endast fem hits mot Johnson visserligen men med fyra walks till det. Nio hits totalt.
Florida skrapade ihop sex hits och tva walks under hela matchen och trots att Hanley Ramirez stod for tva hits och Cantu for en (de som har bast statistik mot Maine) sa kan den offensiva biten satta stopp for Marlins ikvall.

Mets bullpen sken igar och jag tror de kan gora samma sak idag. 3-1 i errors for Florida igar kan ocksa bli avgorande.

Nolascos inledning pa forra sasongen var ohyggligt dalig men jag tror inte en upprepning av det behovs idag for att Mets ska vinna. Man har en bra offensiv och med den erfarenhet bakom plattan som Rod Barajas tillfor kommer Maine kanna sig saker. Som han brukar pa hemmaplan. Oddset borde ligga runt 2.05, detta ar verkligen ett bra tillfalle att betta en underdog at home. Go Mets!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 09:57   #13
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 3: New York Mets - Florida Marlins
Spel: New York ML
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-7x) -1 u.

Jaha.. Stolpe ut igen. Florida fick 7-6 i elfte inningen. Var nog dock rattvist men tva spel pa tva dagar som missat med en run. Nya tag..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:22   #14
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Kämpa på det vänder!
Har aldrig varit intresserad av BB men denna sidan har verkligen fått mig att börja bli intresserad!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:31   #15
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.917 (PinnacleSports)
Spelstopp: 18.35 - 100408

Reds har tva raka hemmaforluster nu i serien mot Cards och jag tror inte de har kraften att komma tillbaka i tredje matchen. Jag hade tippat att oddset skulle ligga runt 1.85, sarskilt efter deras offensiv igar.

Bronson Arroyo gjorde, ironiskt nog, en supermatch mot just Cardinals sin sista start forra sasongen (8.1 innings, 1 ER). Men annars ar Arroyo inte lika lyckosam mot St. Louis. 6-8 med 4.54 ERA kanns inte direkt superhett och gav bl.a. upp sju hits pa tolv AB mot Felipe López. Hursomhelst, Arroyo har gjort en langt ifran stabil ST med 1-4 och 5.70 ERA. Jag tror helt enkelt inte han ar redo.

Brad Penny ar en ganska intressant figur tycker jag. 2008 var en tung sasong och aven i Red Sox forra aret gick det daligt. Sen blev han flyttad till Giants och spelade utmarkt. Nu ar han i Cardinals och jag hoppas han fortsatter forra sasongens avslut. Penny har startat lika manga matcher som Arroyo men ar 2-1 (dock med 5.40 ERA). Det Penny gjort bra under forsasongen ar att inte tillata walks. Med en svag Reds-offensiv tror jag detta kan vara en mycket viktig del for Penny. Penny ar 7-2 med 3.36 ERA.

St. Louis ar pavag till sasongens forsta sweep och jag tycker 1.92 ar ganska bra odds har. Pujols ar kung som vanligt och kan nog t o m avgora den har matchen sjalv. Cardinals har inte legat under nagon gang i ar och tror inte de gor det igen. Reds hemmapublik vill ha vinst men gardagens ynka 6 hits gor att jag tror pressen blir negativ. Och da kan Pennys snala pitchstil betala ganska bra.

Cardinals for the win.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td