Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-06, 16:09   #3
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 2: Houston Astros - San Francisco Giants
Spel: San Francisco Giants ML
Odds: 2.21 (PinnacleSports)
Spelstopp: 02.05 - 100407

Tim Lincecum gjorde en riktigt bra insats i gardagens "Opening Day" och Giants vann med 5-2. Det var visserligen ingen utklassning men jag tyckte mig se borjan pa en valdigt lang sasong for hemmalaget.
Redan forra aret var Astros produktion framat ganska lam och det var verkligen ett "under"-lag. Jag tycker att stora delar av laget inte platsar i MLB, manga spelare skulle varit i AAA i andra franchises. Matzui, Lee och Bourn ar definitivt inte tillrackligt for att vaga upp de samre spelarna. Lance Berkman saknas ju som bekant.
Giants ar inte heller nagon run-machine men ja.. Det finns en del intressanta spelare och man ar jamnare an dagens motstandare.

Zito, ja.. Vad ska man saga? Tycker att han spelade upp sig forra aret och kanske kan satta sig sakert bakom Lincecum i ar. Jag tror han ar pa ratt vag nu innan pensioneringen och han ska inte underskattas. Kan vi fa 6 innings med en eller tva runs bor det har spelet vara i valdigt god form.

Mot honom har vi Wandy Rodriguez. Gjorde en mycket bra inledning av forra sasongen och det finns potential i honom. Andra halvan var samre och elaka rykten gar om att han ar halvskadad nu.

Pa det hela taget tycker jag att oddsen borde ligga narmare varandra an sahar. Jag vill inte saga San Francisco borde vara favoriter men runt 2.10, kanske lite under, ar min vardering. Vi testar!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat