Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen
alla regler de skapar är fjollregler.... känns som jag bor i kina....eller ryssland...trodde det var sverige jag bodde i....
|
Väldigt Off Topic: Spelbolagen bestämmer sina egna regler, inget nytt med det. Det är bara kolla igenom lite trådar här på Sharps. Vissa har fått sina spel voidade för att de fått fel odds, d v s spelbolaget missat helt. Iofs har det mig veterligen inte hänt på trav, ännu...
Jag är inte så oerhört insatt i debatten, men om ALLA regler ATG skapar är fel, så är ju frågan: Hur vill du ha det? Såvitt jag kan bedöma så är ju ingenting okej...
On topic: V75-1: Kolgjini spets, kan 9 Lazer Broline hänga på till rygg ledaren..? Måstestreck för mig och garderingslopp.
V75-2: Spontant, 8 Nimbus C.D. Får se hur jag gör.
V75-3: 3 Playing Tua och 7 Mermaid Ås är klart streckvärda under 15%, tycker jag.
V75-4: En favorit från bakspår med meriter från Finland..? Måste fällas, i mina ögon.
V75-5: Kan vara en bra favorit. Hyggligt meriterad kusk iaf, även om jag sett honom göra riktiga luskörningar. Men hästen har gjort ett gott intryck o kanske en chansspik för mig.
V75-6: De 4 mest streckade borde räcka. Alla har framspår och ev motbud är 11 o 12, men bakspår är 20 meters tillägg, i princip.
V75-7: Hjärtat säger Juggle Face, jag gillar verkligen hästen. Kusken gillar jag också men inte som kusk... 3 kusar borde räcka här. Harry Haythrow vore ett riktigt långskott. Den har varit riktigt bra på slutet men nu är det tufft emot och laddning framåt lär väl inte ske från sjättespår.
Får se var jag landar, tippar fotbollslaget ATG Tillsammans tre veckor framöver. Jobbig inledning på tippandet.
GL alla!! :-)