Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g
| 2013-10-15 20:45 | Landskamp | Färöarna vs Österrike 1X |
1X |
FT |
2 |
4.250 |
Ett chans-spel där jag har en teori varför jag tror lilla Färöarna kan ta poäng här.
Färöarna tog sina första poäng i kvalet i fredags då man spelade 1-1 hemma mot Kazakstan.
Inget vidare att spela i Torshavn. B.la Sverige vara nära att bara få med sig 1-1 därifrån, men Zlatan räddade Sverige som många gånger förr. Denna tid är det än värre att spela här, då det även är rätt så kallt.
Österrike kan inte längre nå en play-off plats till VM och luften kan ha gått ur österrikarna. Man var värda mer än 1-0 i HT mot Sverige senast och gjorde en mycket bra första halvlek.
Annars har man haft det svårt på bortaplan i detta kval.
0-2-2 3-7 är österrikarnas bortafacit.
Jag noterar att Föröarna 2008 senast man mötte Österrike spelade 1-1.
Viktige Marko Arnautovic är avstängd i Österrike efter utvisningen senast.
Jag kan inte motstå 1X här på Föröarna till över fyra gånger pengarna. Låg insats.
|
Har själv spelat Österrike U 2.5 till 2.0 på Betsson. Tror att luften gått ur dem lite efter den snöpliga förlusten mot Sverige.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: henke111 (+1)
|