Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-14, 22:02   #16
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Till och med 9-5 och 10-6 om det är till någon tröst.
Nja ännu mer salt i såret nu

Såg på sporten att Sävehof målvakten gjorde en grym match ikväll tyvärr
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-14, 22:44   #17
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-15 Buffalo - Minnesota (NHL)


2013-10-15 01:30NHLBuffalo Sabres vs Minnesota Wild ÖVER Ö 5 FT 3 1.870



Ingen bra start för Buffalo med sex raka förluster. Gjorde en rätt så bra match spelmässigt senast borta mot Chicago (förlust med 2-1). Offensiven som inte stämmer med bara sex mål.

Jhonas Enroth i målet ikväll ingen Miller.

Patrick Kaleta är avstängd.


Minnesota kommer från två raka hemmavinster: 5-1 Dallas och 2-1 Winnipeg. Mike Rupp och målvakten Nicklas Bäckström saknas på grund av skador.

Så Josh Harding vaktar målet. Såg han i slutetspelet i våras och enligt mig är han ingen bra målvakt.

Med tanke på Buffalos dåliga offensiv kanske inte detta är ett så bra överspel. Men jag tror det kan lossna ikväll i mot denna typen av motståndare. Sen är inte detta dom bästa målvakterna, inget illa menat mot Enroth.

Testar överspelt, där man får tillbaka pengarna vid fem mål
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 00:46   #18
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-15 Färöarna - Österrike (VM-kval)


2013-10-15 20:45LandskampFäröarna vs Österrike 1X 1X FT 2 4.250



Ett chans-spel där jag har en teori varför jag tror lilla Färöarna kan ta poäng här.


Färöarna tog sina första poäng i kvalet i fredags då man spelade 1-1 hemma mot Kazakstan.

Inget vidare att spela i Torshavn. B.la Sverige vara nära att bara få med sig 1-1 därifrån, men Zlatan räddade Sverige som många gånger förr. Denna tid är det än värre att spela här, då det även är rätt så kallt.

Österrike kan inte längre nå en play-off plats till VM och luften kan ha gått ur österrikarna. Man var värda mer än 1-0 i HT mot Sverige senast och gjorde en mycket bra första halvlek.

Annars har man haft det svårt på bortaplan i detta kval.

0-2-2 3-7 är österrikarnas bortafacit.

Jag noterar att Föröarna 2008 senast man mötte Österrike spelade 1-1.

Viktige Marko Arnautovic är avstängd i Österrike efter utvisningen senast.


Jag kan inte motstå 1X här på Föröarna till över fyra gånger pengarna. Låg insats.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-15 klockan 01:13. Anledning: ligan från nhl till landskamp. Fel innan. Rätt nu.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:23   #19
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
2013-10-15 20:45LandskampFäröarna vs Österrike 1X 1X FT 2 4.250



Ett chans-spel där jag har en teori varför jag tror lilla Färöarna kan ta poäng här.


Färöarna tog sina första poäng i kvalet i fredags då man spelade 1-1 hemma mot Kazakstan.

Inget vidare att spela i Torshavn. B.la Sverige vara nära att bara få med sig 1-1 därifrån, men Zlatan räddade Sverige som många gånger förr. Denna tid är det än värre att spela här, då det även är rätt så kallt.

Österrike kan inte längre nå en play-off plats till VM och luften kan ha gått ur österrikarna. Man var värda mer än 1-0 i HT mot Sverige senast och gjorde en mycket bra första halvlek.

Annars har man haft det svårt på bortaplan i detta kval.

0-2-2 3-7 är österrikarnas bortafacit.

Jag noterar att Föröarna 2008 senast man mötte Österrike spelade 1-1.

Viktige Marko Arnautovic är avstängd i Österrike efter utvisningen senast.


Jag kan inte motstå 1X här på Föröarna till över fyra gånger pengarna. Låg insats.
Har själv spelat Österrike U 2.5 till 2.0 på Betsson. Tror att luften gått ur dem lite efter den snöpliga förlusten mot Sverige.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 09:52   #20
 
Pluskass avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Sweden
Inlägg: 47
Sharp$: 557
Standard

Låter ju som ett spel att pröva för det oddset helt klart.
Pluskas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 10:02   #21
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
2013-10-15 20:45LandskampFäröarna vs Österrike 1X 1X FT 2 4.250



Ett chans-spel där jag har en teori varför jag tror lilla Färöarna kan ta poäng här.


Färöarna tog sina första poäng i kvalet i fredags då man spelade 1-1 hemma mot Kazakstan.

Inget vidare att spela i Torshavn. B.la Sverige vara nära att bara få med sig 1-1 därifrån, men Zlatan räddade Sverige som många gånger förr. Denna tid är det än värre att spela här, då det även är rätt så kallt.

Österrike kan inte längre nå en play-off plats till VM och luften kan ha gått ur österrikarna. Man var värda mer än 1-0 i HT mot Sverige senast och gjorde en mycket bra första halvlek.

Annars har man haft det svårt på bortaplan i detta kval.

0-2-2 3-7 är österrikarnas bortafacit.

Jag noterar att Föröarna 2008 senast man mötte Österrike spelade 1-1.

Viktige Marko Arnautovic är avstängd i Österrike efter utvisningen senast.


Jag kan inte motstå 1X här på Föröarna till över fyra gånger pengarna. Låg insats.
dessutom Janko borta för österike!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 12:23   #22
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous Visa inlägg
Har själv spelat Österrike U 2.5 till 2.0 på Betsson. Tror att luften gått ur dem lite efter den snöpliga förlusten mot Sverige.
Vettigt spel det med.


Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
dessutom Janko borta för österike!
Vad bra, tack för infon.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:26   #23
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-16 02:00NHLWinnipeg Jets vs Montreal Canadiens 2 FT 6 2.500



3-0 vinst hemma mot New Jersey för Winnipeg senast. Har annars varit ojämna. Hade innan den segern tre raka segrar, varav två på hemmaplan. Idag kommer ett riktigt boggi lag för Winnipeg. Montreal har åtta vinster på dom nio senaste mötena mot Winnipeg.

Montreal är på en bortaturné som gått bra. Två raka 4-1 vinster mot Vancouver nu senast och innan dess Edmonton. Tre segrar på dom fyra senaste matcherna där 4-1 är seger resultatet i dessa segrar. Formen är på topp.

Backarna Doug Murray (varit borta hela säsongen än) och Alexei Emelin saknas. Dessutom väntar sen test på Brian Gionta.


Inbördesmöten, form och grundkapacitet avgör här. Sen har Montreal haft en dag mer vila inför denna match.

2.50 hos staten på Montreal känns riktigt fint och måste spelas!
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-15 klockan 17:30.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 01:52   #24
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Föröarna var inget vidare spel igår och Österrike var mer spelsugna än väntat. Vann med 0-3.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 02:07   #25
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-16 20:55Champions LeaguePSG Damer vs Tyresö FF 1 FT 2 0.000


Ja ska sägas direkt att jag inte är någon större expert på dam fotboll. Men reagerade direkt på det höga oddset på hemmalaget enligt mig.

Av dom fem spelbolag som har odds ut så har fyra bolag PSG damer som favorit. Där Svenska Spel är bäst med sina 2.30 på hemmaseger. Bet365 har där i mot bara 1.91 för hemmaseger och 3.40 på Tyresö. Jag hade väntat mig cirka 2.10 på PSG.


Detta är alltså match 2:2 i åttondelsfinalerna i damerna Champions League. Tyresö vann match hemmamötet med 2-1 förra veckan i en välspelad och jämn match.

I franska ligan är det två lag som dominerar. Lyon och PSG.

PSG:s damer är på frammarsch. Tre vinster och en förlust i ligan på dom fyra senaste matcherna. Förlusten kom mot Lyon 0-3. PSG har ett stjärnfyllt lag (landslagspelare från Frankrike, USA och Tyskland) där den stora stjärnan är svenske anfallaren Kosovare Asllani.

PSG spelade mycket tufft i förlusten matchen och det fysiska spelet kommer PSG vinna igen är känslan.

Tyresö som vann ligan förra säsongen kommer bli två denna säsong blev klart i helgen. 4-1 hemma mot Göteborg vann Tyresö med i helgen. Har ju en viss Marta i sitt lag, nog världens bästa spelare.


Från Tyresös hemsida om skadeläget:

Läget i truppen är mycket bra, inga skador eller sjukdomar som stör och samtidigt är självförtroendet på topp.



Tyresö vidare på oavgjort och PSG vidare på en 1-0 seger b.la. Jag tror inte Tyresö kommer orka stå i mot PSG på sin hemmaplan. Sen har inte Tyresö lika vana spelare på denna nivå som PSG spelare. Sen är PSG i grund och botten ett bättre lag.

Testar hemmaseger här till detta odds. Men låg insats då jag inte har den bästa kollen på dam fotbollen.

Tar gärna åsikter av er som har bättre koll.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 13:53   #26
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-16 18:30Champions LeagueBröndby vs FC Barcelona 2 ML 3 2.100


Har funderar på denna redan då jag såg oddsen och spelade den tidigare idag. Har gått ner lite i odds. Men spelbar än enligt mig.

0-0 i match 1 i Barcelona. Jag tycker bolagen övervärderar Bröndby bara för att man har hemmaplan här. Inget ligaspel för Bröndby just nu en nackdel.


Barcelona har sju raka matcher utan förlust i spanska ligan. Spanska dam landslaget visade i EM att man är på frammarsch.


Svs öppnade på (3.55) bäst på marknaden då på denna. Nere i (3.35) nu. NB har 3.30 men inget DNB spel på denna.

Så jag spelar Barcelona till (2.10) DNB hos Bet365. Spelade denna själv till (2.20) tidigare idag. Går ner i odds över allt. Men (2.10) på DNB är bra också.

Att jag spelar DNB istället för raka. Är att Barcelona går vidare på alla oavgjorda resultat förutom 0-0 som ger förlängning.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 18:23   #27
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 714
Standard

1-0 till Bröndby i första halvlek. Statistiken ser inte lovande ut
amarinho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 18:42   #28
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av amarinho Visa inlägg
1-0 till Bröndby i första halvlek. Statistiken ser inte lovande ut
1-1 nu hoppas man inte är nöjda med 1-1 nu trots man går vidare på det
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 19:13   #29
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
1-1 nu hoppas man inte är nöjda med 1-1 nu trots man går vidare på det
Såja! 1-2, hoppas detta håller sig
amarinho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 20:06   #30
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av amarinho Visa inlägg
Såja! 1-2, hoppas detta håller sig
Fan vad synd att Bröndby gjorde 2-2 i 90-minuten. Då 1-2 kom i 87-minuten.

Push då
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td