Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-15, 09:24   #3
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

För er (även jag) som inte förstår norska, & framförallt inte norsk tangentbord testade jag google translate

Mod slettade min inlaegg igår om Ecuador Uruguay foerdi rush kom lite
paa sedan . Okej . OCH MTT foerra System Play Aer staengt , jaha , rush Foer STAAR
Precis varfoer . Mod hantera den integrerade ATT någon har en idé som kränker
" Spikade beslut" ... i det här fallet , " givande . Kriteriet som kan jag lägga till anledning Foer
givande maa intresse Rokk VID, ha foerlorar Sharps trovaerde . Så var det i
Norge ocksaa men Daer allmänna opinionen har nu vaendt OCH aer på min sida .
Det aer ju faktiskt ganska enkelt ATT ATT fatta t.ex. enda spel foer 100 - som
Max . Ger 120 - om du foeljer en av de särskilda tärnor armén forum , anta
kann taevla med systemet till 25 - x 4 naar Varja av dessa sökningar GE tusentals i vinster .
Jaguaren tog naagra siffror av sådant vilt resultat igår Foer ATT verifiering , den
men rush Foer STAAR ju igen det var foer tung kostnad som vi Saeger här .. Naagra ex . Fraan Augusti till 14 oktober På en sådan smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system :
2092 - . 1070 - . 1,0654 - . 845 - 837-1056 - . 3931-961 - 930-1649 . -
2,729 - . 1740 - . 1535 - . ... Nej JAG integre attR tror Mod godkannner denna daerfoer
sågar JAG Bara hej ock klibb ..
Annar ae rush saeker paa attR min. 99 % av alla Sharpare spelade 1.a Sverige i VM kvalificerade match , Precis som Rush Gorda . Ränta efter ATT ha raeknat givande , men
foerdi allt som jag oenskade / trodde på Sverige . Precis som kupongen
med 13 matcher , de spelar på Jumping OCH TROR PÅ , " givande " aer det finns knappar som alltid någon vara medveten om . Har rusa raett ?
I ett system genomsökningar för att undvika förlust av skär aeven 2-3 av 5 träffar
spricker , det beror på om man spelar safe eller integrerat .. Jaguaren spelar alldrig säker men
tioppar foerdi mina insatser Aer så liten igen om t.ex. ENDAST 1 av 5 System
gå in 100 % saa vinnare rusa bra mycket . Den betydande ROI som nio integrerad scanner droemma omkring med ärt vaerdespel ..
Lycka till med systempel odds , OCH tack foer mig !

Vet inte om jag blev jätteklokare dessvärre....
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat