Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-15, 08:16   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Jag taenker fortfarande....


Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:21   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Lägg upp ett spreadsheet och visa alla
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:24   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

För er (även jag) som inte förstår norska, & framförallt inte norsk tangentbord testade jag google translate

Mod slettade min inlaegg igår om Ecuador Uruguay foerdi rush kom lite
paa sedan . Okej . OCH MTT foerra System Play Aer staengt , jaha , rush Foer STAAR
Precis varfoer . Mod hantera den integrerade ATT någon har en idé som kränker
" Spikade beslut" ... i det här fallet , " givande . Kriteriet som kan jag lägga till anledning Foer
givande maa intresse Rokk VID, ha foerlorar Sharps trovaerde . Så var det i
Norge ocksaa men Daer allmänna opinionen har nu vaendt OCH aer på min sida .
Det aer ju faktiskt ganska enkelt ATT ATT fatta t.ex. enda spel foer 100 - som
Max . Ger 120 - om du foeljer en av de särskilda tärnor armén forum , anta
kann taevla med systemet till 25 - x 4 naar Varja av dessa sökningar GE tusentals i vinster .
Jaguaren tog naagra siffror av sådant vilt resultat igår Foer ATT verifiering , den
men rush Foer STAAR ju igen det var foer tung kostnad som vi Saeger här .. Naagra ex . Fraan Augusti till 14 oktober På en sådan smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system :
2092 - . 1070 - . 1,0654 - . 845 - 837-1056 - . 3931-961 - 930-1649 . -
2,729 - . 1740 - . 1535 - . ... Nej JAG integre attR tror Mod godkannner denna daerfoer
sågar JAG Bara hej ock klibb ..
Annar ae rush saeker paa attR min. 99 % av alla Sharpare spelade 1.a Sverige i VM kvalificerade match , Precis som Rush Gorda . Ränta efter ATT ha raeknat givande , men
foerdi allt som jag oenskade / trodde på Sverige . Precis som kupongen
med 13 matcher , de spelar på Jumping OCH TROR PÅ , " givande " aer det finns knappar som alltid någon vara medveten om . Har rusa raett ?
I ett system genomsökningar för att undvika förlust av skär aeven 2-3 av 5 träffar
spricker , det beror på om man spelar safe eller integrerat .. Jaguaren spelar alldrig säker men
tioppar foerdi mina insatser Aer så liten igen om t.ex. ENDAST 1 av 5 System
gå in 100 % saa vinnare rusa bra mycket . Den betydande ROI som nio integrerad scanner droemma omkring med ärt vaerdespel ..
Lycka till med systempel odds , OCH tack foer mig !


Vet inte om jag blev jätteklokare dessvärre....
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 08:53   #4
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Att folk i allmänhet inte intresserar sig för om ett spel har positivt väntevärde eller ej har ju inget att göra med själva begreppet positivt väntevärde.

Förstår du vad ett positivt väntevärde är? Jag misstänker att du inte gör det eftersom du verkar tro att det är något som någon här på sharps hittat på.

Ha det gött!
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 09:03   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Mod slettade mitt inlaegg igaar ang. Ecuador-Uruguay foerdi jag kom lite
paa sidan. Ok. och mtt foerra om Systemspel aer staengt, jaha, jag foerstaar
precis varfoer. Mod klarar inte av att naagon har en ide som bryter med
"spikade beslut"... i dette fall "vaerde. Det kriterium som laeggs till grund foer
vaerde maa inte rokkas vid, daa foerlorar Sharps trovaerde. Saa var det i
Norge ocksaa, men daer har opinionen nu vaendt och aer paa min sida.
Det aer ju faktisk ganska enkelt att fatta att t.ex. singelspel foer 100.- som
max. ger 120.- om du foeljer en av specialsterna haer paa forumet, innte
kann taevla med med system til 25.- x 4 naar varje av dessa kann ge flera tusen i gevinst.
Jag tok med naagra siffror paa slika spelresultater igaar foer att verifisera detta,
men jag foerstaar ju att det ble foer kraftig kost som vi saeger her ..Naagra ex. fraan Augusti til 14. okt. paa slika smaaspel/25.-kr/blixtlaas-system:
2.092.- 1.070.- 1.0654.- 845.- 837.- 1.056.- 3.931 - 961.- 930.- 1.649.-
2.729.- 1.740.- 1.535.- ...nej jag tror inte att Mod godkannner detta, daerfoer
sager jag bara hej ock tack..
Annars ae jag saeker paa att min. 99 % av alle Sharpare spelade 1.a paa Sverige i VM-kvalmatchen, precis som jag gorde. Inte efter att ha raeknat vaerde, men
foerdi alle som mig oenskade/trodde paa Sverige. Precis som paa kupongen
med 13 matcher, man spelar paa det man hoppas och tror paa,"vaerde" aer det knappast naagon som taenker paa. Har jag raett ?
I ett system kann man unngaa tap av insatsen aeven om 2-3 av 5 matcher
ryker, det beror paa om man spelar safe eller inte.. Jag spelar alldrig safe men
tioppar foerdi mina insatser aer saa smaa att om t.ex. endast 1 av 5 system
gaar inn 100 % saa vinner jag bra mycket. Det betyder ROI som ni inte kann droemma om med ert vaerdespel..
Lycka till med systempel paa Oddsen , och tack foer mig!
Det är ju ganska tydligt att du inte lyckas övertyga någon här inne, trots att du återkommer med ditt tjat då och då. Det finns väl egentligen två frågor som jag tror fler än jag väntar på svar på:

1. Var kan vi se dokumentation som visar att ditt system är så överlägset?

2. Hur mycket betalt vill du ha för ditt fantastiska system när du bevisat att det fungerar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), Pilkast (+10)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 10:32   #6
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Ja den var verkligen rolig, den oeversaettning fraan norska, jag fattar inte mycket av det.

Som tidigare har talat om, jar aer Internet-invalid, kann endast skriva mail. alt annat
aer gresk foer mig, och jag talar bare norska, svenska, engelska, tyska och spansk,
och lite kinesiska !

Nej, jag har redan talat om att jag inte salger naagot system foer naagon pris.
Och det aer inte systemet som aer specialt, det aer likt alle andra system, det aer
hur man vaelger ut matcher (X) som aer avgoerande, och det har ju redan naagra
boerjat diskutera ser jag haer paa forumet...
Den som forttfarande vill tro att 1.000.- i insats paa Odds 1.2 som herr Wagner menar ger
honom tjock plaanbok, verkligen aer baettre aen 40 sk. 25.-kroners system som var foer
sig kann ge flera tusen netto, h*n maaste bare fortsaetta med det.
Det saettet att oddsa paa kann aldrig ge naagon gevinst i laengden jfr. med systemspel.

Jag har nu spelat system i oever 5 aar med resultater som ni bara kann droemma om
med ert vaerdespel paa singelmatcher. Insats 100.000 och 104 % ROI ger netto 4.000.-
lika mycket som jag ofta vinner med mina smaaspel till 25 kr. Taenk sjaelv !

Mvh fraan norbaggen i Kina.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 10:41   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Ja den var verkligen rolig, den oeversaettning fraan norska, jag fattar inte mycket av det.

Som tidigare har talat om, jar aer Internet-invalid, kann endast skriva mail. alt annat
aer gresk foer mig, och jag talar bare norska, svenska, engelska, tyska och spansk,
och lite kinesiska !

Nej, jag har redan talat om att jag inte salger naagot system foer naagon pris.
Och det aer inte systemet som aer specialt, det aer likt alle andra system, det aer
hur man vaelger ut matcher (X) som aer avgoerande, och det har ju redan naagra
boerjat diskutera ser jag haer paa forumet...
Den som forttfarande vill tro att 1.000.- i insats paa Odds 1.2 som herr Wagner menar ger
honom tjock plaanbok, verkligen aer baettre aen 40 sk. 25.-kroners system som var foer
sig kann ge flera tusen netto, h*n maaste bare fortsaetta med det.
Det saettet att oddsa paa kann aldrig ge naagon gevinst i laengden jfr. med systemspel.

Jag har nu spelat system i oever 5 aar med resultater som ni bara kann droemma om
med ert vaerdespel paa singelmatcher. Insats 100.000 och 104 % ROI ger netto 4.000.-
lika mycket som jag ofta vinner med mina smaaspel till 25 kr. Taenk sjaelv !

Mvh fraan norbaggen i Kina.
Grejen är att du inte ökar dina vinster. Du ökar bara variansen i dina spel. Spelar du stora bongar vinner du sällan och måste ha mycket bättre money management. Betydligt enklare att spela singlar och du kan ha högre insatser än på en stor bong.

Det är fortfarande så att du måste hitta ett väntevärde i dina spel för att du ska gå plus i längden.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 11:17   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ingen tror dig utan att du bevisar det.
Du skiter säkert i det, men så är det
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 13:55   #9
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Jag förstår verkligen inte hur du kan sitta och jämföra en ROI på 104% med att du sätter ett utav dina systemspel med en vinst på 4000? Du måste väl också förlora någon gång som alla oss andra? Spelar ju ingen roll om det vinner 4000 på ett spel men förlorar sedan 5000? Så länge du inte kan uppvisa någon statistik över tid är det nog ingen som är intresserad över ditt system.

Satte förövrigt en gång en sexling. Jag vann betydligt mycket mer på det än vad jag gör på 6 singlar så spela sexlingar då vinner ni mycket mer när ni vinner.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 14:25   #10
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Om du skall vinna "flera tusen" (dina ord) på kuponger med insats 25 SEK, så måste du alltså komma upp i runt hundra gånger pengarna på dessa. Det innebär att du måste göra fyrlingar, minst, för att komma upp i detta odds. Dessutom med enbart kryss - om jag förstått dig rätt...?

Hur ofta sätter du/man en fyrling (minst) med enbart kryss? 1/75? 1/100? (Går säkert att räkna ut - bara det att jag inte klarar av det, hehe...)

Ditt "system" kan bara inte vara vinstgivande i längden, enligt min ringa åsikt...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 07:06   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur spelar du?
Hur väljer du matcher?

Varför lägger du inte upp tex helgens matcher idag så vi får se innan kick off, efter ko kan man ju alltid snacka
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:24   #12
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Hej. Svar foert till KP - sharpest paa sita inlaegg under Systemspel paa Oddsen daer du
ber mig laesa upp mig spelskolan. Haelsa rektor att med att laerarna maaste laesa upp sig
i matta, saa dom fattar t.ex. att Odds 3 paa X aer mycket baettre aen Odds2 paa 1.an.
Ex. 3.3.3.3.3. = 253 2.2.2.2.2=32. Lite skillnad faktisk, och i system blir detta verkligen
mycket. Jag vilseleder inte, jag raettleder.
Att vara saa laasta i en teori om "vaerde" med det kriterium som ni laegger till grund foer
hue vaerde skall raeknas aer helt utan rot i verkligheten. Det aer matematisk svada.
Naar odds-eksperter o.a. sjaelva saeger att 110% RO awer naermast vaerdsrekord daa
maaste det ringa en bjella. Finns det ingen metod som aer baettre?
Jag kaenner svenskar som trevlige, kloka och framsynta, men har verkar det som ni aer
livradde foer att prova naagot nytt. Och ni foerdoemmer det nya uten att haa provat,
det tycker jag aer konstigt.
Wagners paanbok ville blitt mycket tjockare om han tittade paa mitt tips paa Ecuador-
matchen foerra veckan. Jag har nog mer koll paa detta aen ni tror.

Semicolon: Du har helt raett, jag vet inte vad vaentevaerde aer. Forstaar nog vad du mener,men det betyr noll foer mig. Det viktga foer mig aer att jag har ett mycket bra +
efter ca. 6 aar och naagra tusen smaaspel med X i system. Alla matcher jag traeffer paa
har mycket stort vaerde. Fortsaettning foeljer....
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:35   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

men varför gör du inte som joppoe säger?
lägg upp ett praktiskt exempel till helgen!
så får du kanske tyst på tvivlarna
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:57   #14
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Hej. Svar foert till KP - sharpest paa sita inlaegg under Systemspel paa Oddsen daer du
ber mig laesa upp mig spelskolan. Haelsa rektor att med att laerarna maaste laesa upp sig
i matta, saa dom fattar t.ex. att Odds 3 paa X aer mycket baettre aen Odds2 paa 1.an.
Ex. 3.3.3.3.3. = 253 2.2.2.2.2=32.
Lite skillnad faktisk, och i system blir detta verkligen
mycket. Jag vilseleder inte, jag raettleder.
Att vara saa laasta i en teori om "vaerde" med det kriterium som ni laegger till grund foer
hue vaerde skall raeknas aer helt utan rot i verkligheten. Det aer matematisk svada.
Naar odds-eksperter o.a. sjaelva saeger att 110% RO awer naermast vaerdsrekord daa
maaste det ringa en bjella. Finns det ingen metod som aer baettre?
Jag kaenner svenskar som trevlige, kloka och framsynta, men har verkar det som ni aer
livradde foer att prova naagot nytt. Och ni foerdoemmer det nya uten att haa provat,
det tycker jag aer konstigt.
Wagners paanbok ville blitt mycket tjockare om han tittade paa mitt tips paa Ecuador-
matchen foerra veckan. Jag har nog mer koll paa detta aen ni tror.

Semicolon: Du har helt raett, jag vet inte vad vaentevaerde aer. Forstaar nog vad du mener,men det betyr noll foer mig. Det viktga foer mig aer att jag har ett mycket bra +
efter ca. 6 aar och naagra tusen smaaspel med X i system. Alla matcher jag traeffer paa
har mycket stort vaerde. Fortsaettning foeljer....
Ursäkta min högst begränsade matematiska förmåga men hade det enligt din logik inte varit ännu bättre att bara spela odds 6 på 2:or? 6^5 är iallafall enligt man kalkylator 7776 vilket är mer än både 32 och 253 (just vid 253 blir det återigen så uppenbart att min egen matematik bleknar i jämförelse).
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 08:58   #15
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Tomb: Jag har aldri sagt att mitt system aer oeverlaegset. Det aer spel paa X i system
som aer loesenordet, och alla X som gaar inn har mycket stort vaerde, om det aer 2.70
eller 3.40, och oftast mer med hcp.0-1.
Men detta aer det ju frivilligt om du vill prova, ser du duktig och vinner paa ditt saett saa
aer ju det bra. Som tidigare, jag saelger aldri system e.l. och vill inte avsloeja villka ligor
jag spelar paa. Det har tagit mig naagra aar att hitta raett och bygga statistik, saa den
jobben maaste ni goera sjaelva om ni vill prova .

henke111: Jag blir helt melankolsk naar jag ser "henke"... oj oj oj vilken spelare !
Saa jag oekar inte mina vinster naer t.ex. 25.- ger 1.000.- eller mycket mer? Stora bongar?
Det aer den som gambler med 1.000 paa et singelspel som spelar stort och farligt och maaste ha money i bakhand... Jag har gjort en insaettning til varje konti, det haaller.
Riktig som du saeger, enklare att spela singelspel, och laettare att foerlora.
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td