Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-15, 10:41   #7
henke111
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Ja den var verkligen rolig, den oeversaettning fraan norska, jag fattar inte mycket av det.

Som tidigare har talat om, jar aer Internet-invalid, kann endast skriva mail. alt annat
aer gresk foer mig, och jag talar bare norska, svenska, engelska, tyska och spansk,
och lite kinesiska !

Nej, jag har redan talat om att jag inte salger naagot system foer naagon pris.
Och det aer inte systemet som aer specialt, det aer likt alle andra system, det aer
hur man vaelger ut matcher (X) som aer avgoerande, och det har ju redan naagra
boerjat diskutera ser jag haer paa forumet...
Den som forttfarande vill tro att 1.000.- i insats paa Odds 1.2 som herr Wagner menar ger
honom tjock plaanbok, verkligen aer baettre aen 40 sk. 25.-kroners system som var foer
sig kann ge flera tusen netto, h*n maaste bare fortsaetta med det.
Det saettet att oddsa paa kann aldrig ge naagon gevinst i laengden jfr. med systemspel.

Jag har nu spelat system i oever 5 aar med resultater som ni bara kann droemma om
med ert vaerdespel paa singelmatcher. Insats 100.000 och 104 % ROI ger netto 4.000.-
lika mycket som jag ofta vinner med mina smaaspel till 25 kr. Taenk sjaelv !

Mvh fraan norbaggen i Kina.
Grejen är att du inte ökar dina vinster. Du ökar bara variansen i dina spel. Spelar du stora bongar vinner du sällan och måste ha mycket bättre money management. Betydligt enklare att spela singlar och du kan ha högre insatser än på en stor bong.

Det är fortfarande så att du måste hitta ett väntevärde i dina spel för att du ska gå plus i längden.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat