Citat:
Ursprungligen postat av Migge
Och vad får dig att tro att majoriteten av spelarna har tillgång till just "Betfair, Pinnacle, 188, SBO, 5Dimes eller nån IBC klon"???
Det är väl just Malta-bolagen som majoriteten av dom svenska spelarna har konto hos eller känner till för den delen.
Tror inte alls på det här med att kräva vilket bolag man ska hålla sig till...lägg ditt spel/rek & sen är det upp till respektive spelare som vill rygga att lägga på valfritt bolag & odds!
Det enda som är intressant är om man är en vinnande spelare i längden & det följs lättast upp om man har ett spreadsheet!
Enda kravet som bör finnas om det nu blir någon form av REK-spreadsheet är att spelen är låsta!!!
|
Om jag inte missminner mig sa jag att rekarna skulle ha odds från nån sv de bolagen. Sen är det skitsamma om du har lagt spelat på Pinnen eller Svenska Spel privat men att rekarna ska vara på seriösa bolag borde vara ett krav (så länge det går, svårt i trav som Pilkast sa eller i speedway) ger en fördel för de olimmade om de kan rygga till exempel många av de AH spel där Ladbrokes brukar kunna sticka ut. Och av de som jag köper rekar av så har majoriteten av användarna minst ett av de bolagen som jag nämnde (oftast Pinnacle eller BF). Varför ska till exempel nån som är limmad missgynnas i tävlingen bara för att han har koll på vad han gör?
Är inte så svårt att ta en 1 minut extra för att kolla vad dessa bolag erbjuder. Sen så borde det i större sporter (typ fotboll, ishockey, baseball) vara otiltet med typ rena målskytterekaroch dylikt (lägg gärna till att du tycker att oddset på att Ibra nättar är spelbart så länge självs huvudreken kan ryggas på seriöst bolag).