Ämne: IBAS
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-17, 17:14   #5
Semicolon
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Både jag & nej. Hade liknande problem som dej, gällande utbetalning av saldo. De svarade varje gång jag ringde & mailade, tyvärr var svaret hela tiden, vi jobbar på det, pengarna kommer vara synliga på ditt konto inom kort osv.

Till slut surnade jag till (ca 4 veckor tror jag gått då från att de fått in id-handlingar & jag begärt mitt första uttag) Jag gjorde en anmälan till Ibas, skickade även en e-post-kopia till bolaget ifråga. & då jäklar blev det fart på dem, personlig kontakt från ngn "chef" & 2 dgr senare fanns pengarna på kontot.

Jag återtog då min anmälan.

Vet inte om du kanske redan gjort det jag nämnt, men generellt tror jag kanske inte det är så bra för bolagen att få en Ibas-anmälan emot sej. Du kan ju testa med lite "hot" iaf, du har ju knappast ngt att förlora på det.

Lycka till med ditt uttag & hoppas du får dina slantar !
Använde du IBAS kontaktformulär då eller ställde du en mer allmän begäran via e-mail till dem. Tycker formuläret ser ut att handla mer om oenigheter kring hur enskilda vad ska rättas snarare än problem med utbetalningar?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat