Ämne: IBAS
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-17, 19:03   #14
kusagwa
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
För mig räckte det inte med att skicka in ID. Detta var tror jag 2011. Jag åkte på fet limit och just nu har jag 0 i limit, testade logga in och se.
De krävde iaf att jag skulle skicka ID etc till deras vanliga support mail. Jag vägrade och krävde en mer säker slutpunkt och inte en randomsupport där alla skickar sina mail. För ID scan tillsammans med räkning och screenshot från MB är ändå en form utav värdehandling.

De nekade iaf min ID scan och krävde bild på mitt ansikte när jag håller min ID i handen bredvid ansiktet. Även denna skulle skickas till deras support@canb.. mail. Ja man är ju tvungen att fullfölja, annars får man inte ut pengarna men gjorde det än idag med viss tvekan.


Nu har dock inte Semicolon nämnt vilket bolag det är som strular med honom. Så vi inte drar slutsatser att det är just Canbet.
Fan va löjligt. Har lyckligtvis bara ca 5 procent (hemskt och säga men kunde inte de spelen torskat inte stället för på andra bolag) där av spelkassan där så ingen akut fara direkt. Får maila dom helt enkelt.

Vad för slags räkningar var det som krävdes (är inneboende så har inte direkt några viktiga räkningar som står på mitt namn då min päron betalar mobilabonnemanget) och screenshotet från MB, var det när man gjorde transaktionen eller vad skulle den innehålla?

Semicolon du har inte lust att outa bolaget? Skulle göra alla en tjänst
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat