Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Ett tips är att börja flatbetta. Enklare och även roligare. Och du kommer nog tillbaks med bättre resultat 
|
Ja man kanske ska prova på det, dock vet jag inte riktigt hur det skulle göra skillnad när spelen ändå inte går in. Ta natten till exempel. Blackhawks - Blues 2-2 och förlust på straffar.
Det stod 2-1 inför sista och jag kände att det borde gå, men som så många gånger tidigare klarar inte blackhawks av att göra ett enda mål i sista perioden utan tappar ledningen och O5.5 missar med ett mål.
Det är sjukt frustrerande när det är sådär på håret som man missar, likadant med nashville som förlorade på straffar inatt dom med.
Men men, nya tag framöver och som sagt idag siktar vi på Leverkusen och eventuellt något spel på svensks hockey (Elitserien eller Hockeyallsvenskan, inte riktigt bestämt mig än).
Citat:
Ursprungligen postat av Serj
Surt där med Cards-Hawks, tycker annars att reken var välmotiverad men bollen är ju som bekant... ja, oval eller vad det nu blir.
|
Ja, men när QB i Cards inte kan kasta vettiga passningar så är det inte mycket att göra. 3rd Down & 27 så passar han en spelare med en 5 yards-passning och sen förväntar han sig att han ska tränga igenom Seahawks försvar. Han skulle nog försökt sig på en något längre passning.
Men som du säger, bollen är oval och det märktes väldigt tydligt igår på hur den studsade ur Cards händer hela tiden. Grejen är att om Cards får igång sin QB (Palmer heter han va?) så kommer dom bli riktigt farliga, och då ska jag banne mig ta det bettet till ett troligtvis ganska högt odds. Men, det måste ske snart om Cards ska ha någon nytta av det annars ligger man sist länge till.