Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-18, 23:09   #23
Emanresu

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2871
Standard

Många spel inatt som helst alla ska gå in.

Nyss hemkommen från jobbet så vi får väl se vad vi kan klämma in för motiveringar här innan det är sovdags. IKEA imorgon med sambon så då får man ju vara hyfsat pigg så inte pengarna springer iväg

Ogiltigt spel-ID: 1767428

Ogiltigt spel-ID: 1767431

Jets har varit en ganska stor besvikelse de senaste matcherna och trots att Blues spelade en ganska tuff och lång match igår mot Blackhawks så borde de klara av den här matchen galant. Blues spelade klart godkänt igår och defensiven såg bra ut (eller om det var Blackhawks offensiv som var urusel). Man lyckades också kämpa sig tillbaka varje gång Blackhawks gjorde mål vilket visar på kämparglöd som kommer behövas inatt. Jag tror att det blir en ganska målsnål tillställning där det kan hända att vi kommer att få se ett X efter FT men sedan tar Blues isåfall hem det i OT.

Prediction:1-2

Ogiltigt spel-ID: 1767471

Ett litet instick med MLB är alltid roligt också. Enormt mycket står på spel här i den eventuellt avgörande matchen i National League Championship Series (NLCS) där St Louis Cardinals leder med 3-2 i matchserien efter att ha förlorat förra drabbningen. Cardinals är 0-7 när dom har tagit ledningen med 3-1 i matchserier tidigare vilket inte direkt är någon positiv statistik för laget. Även här räknar jag med en extremt tillknäppt tillställning där två enormt duktiga pitchers kommer att göra många SOs under denna matchen. Oddset 2.150 för U 5.5 känns ganska givmildt i den här matchen och jag lägger en slant på det och hoppas på att pitchers gör sitt jobb inatt

Tanken var först att spela ML på något av lagen men jag har ingen riktig känsla för något av lagen i den här matchen eftersom risken är att Cardinals ser spöken från förr eller att Dodgers blir för heta och slår på allt (vilket automatiskt ökar SOs)

Prediction:Svårt att säga men U 5.5

Ogiltigt spel-ID: 1767401

Ogiltigt spel-ID: 1767403

Sista spelen är på Anaheim Ducks mot Phoenix Coyotes.

Två bra offensiver möter varandra vilket förespråkar ett snabbt böljande spel som kommer vara extremt roligt att titta på (om man är vaken ). Anaheim har haft lite berg- och dalbana i sitt spel men har samtidigt hållt en väldigt hög lägsta nivå vilket gör att jag känner mig ganska säker inför den här matchen på att Ducks kommer ta hem det. Detta är dock även lite med hjärtat då jag är en Duckssupporter, men samtidigt talar det mesta för vinst inatt.
Viktor Fasth skadade sig på träning igår och kommer vila. Man har också kallat upp Frederik Andersen från AHL som kommer att vara andrakeeper bakom Jonas Hiller inatt. Jag har full tilltro till att Jonas Hiller kommer att lösa kvällens match galant, dock kommer han inte att hålla nollan.

Prediction: 2-4 Ducks
Spel: Ducks ML 4/10 units @ 1.699
O5.5 1/10 Units @ 2.210