Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-20, 18:40   #1
Fiskfan

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 569
Standard

Fiskfan - Bara bandy 13/14

Hej

Då var det dags för en ny dagbok när vi har en ny säsong i bandyn.

Förra säsongen resulterade i 112 spel, en vinstprocent på 41,96% och en ROI på 87,45%.
Det var ju inte så bra.

Så målet är såklart att ha ett bättre resultat än förra säsongen...

Idag spelades smygpremiären mellan Hammarby och Västerås där Hammarby vinner med uddamålet i slutminuten. Spännande.

Jag får se vilka bolag jag kommer spela hos, men jag gissar på Bet365, NordicBet, Svenska Spel och vilka tips folk nu kommer med.

Oddsportal.com kommer att användas för att hitta bäst odds.

Jag har ännu inte läst på något om matcherna som spelas på fredag och inte heller hittat några odds ännu.

Lite tankar i alla fall:
  • Broberg/Söderhamn Bandy - Ljusdals BK
    Brobergsseger, men med hur mycket?
    Ljusdal har tydligen inte spelat dåligt på försäsongen, men ska dyka in i det o kolla lite....
  • IK Sirius - Hammarby IF
    Såg Hammarby mot Västerås nu och mina pengar kommer såklart ligga på Hammarby - vi får se vad vi får för odds...
  • Bollnäs GIF - Edsbyns IF
    Väljer att inte spela denna match - men lite info för den som vill spela är att Edsbyns målvakt precis varit i slagsmål (med en Björn) och opererades i helgen...
  • Sandvikens AIK - Västerås SK
    Svårt - vi får se hur jag väljer att gå här.
  • IFK Vänersborg - Villa-Lidköping BK
    Villa är favoriter att vinna allt i år. Hedkqvist lär vara het (och gav ett stabilt intryck på SVT i veckan). Nog bra HCP-odds så kan det bli spel på Vänersborg.
  • Kalix Bandy - Vetlanda BK
    Svårt, svårt. Vetlanda vill jag säga - men hörde att Kalix spelade bra i nån cup här... Någon som vet något mer?

Kom med den info ni har om lagen då jag följt försäsongen fruktansvärt dåligt och måste börja läsa på nu....

Så med tanke på mina historiska resultat kanske ni inte ska rygga, men diskutera info vore trevligt så jag kanske kan nå en ROI på över 100%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+1)
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat