Ogiltigt spel-ID: 1771454
Nattens spel på Anaheim - Dallas Ö 5.5 gick in alldeles galant, synd att man inte satsade på -1.5 också, men jag är nöjd så länge spelen går in
Tenta i eftermiddag så får se hur pigg jag är efter den och eventuellt kommer något spel ikväll, dock inte säker.
Vad jag är säker på är att jag under morgonen här har lagt två spel på Avs - Pens som jag tror på:
Ogiltigt spel-ID: 1772141
Ogiltigt spel-ID: 1772140
Eller vad sägs om den här stjärnbeklädda skadelistan hos Pittsburgh:
PITTSBURGH
Beau Bennett F Day-to-Day (lower body)
Matt D'Agostini F Out Indefinitely (lower body)
Kris Letang D Out Indefinitely (lower body)
James Neal F Out Indefinitely (lower body)
Tomas Vokoun G Out Indefinitely (illness
Läste dock att Letang och Neal tränade med laget igår, men dock inte säkert att det blir spel för dom ikväll ändå.
Två lag som gör mycket mål och ett Colorado som har en ruskigt låg GAA på 1.5, där dom är 2:a i ligan. Jag känner att 2.72 ML är ett snällt odds och tar det med 3/10 units.
Med tanke på båda lagens goda målskörd som har skett i tidigare matcher och att båda lagen har fått igång målskyttet hos sina nyckelspelare:
Avs:
Matt Duchene (6 mål på 8 matcher)
Gabriel Landeskog (mål i ett antal matcher på rad)
Pens:
Crosby har fått den bästa starten i sin karriär för Penguins och leder poängligan i NHL med sina 17 poäng (7 mål, 10 assist). Han har gjort poäng i 8 matcher i rad nu.
Malkin har gjort 3 mål och 5 assist på sin 6 matcher långa poängstreak.
Pascal Dupuis har 5 matcher med poäng i samtliga varav 2 mål och 5 assist.
Chris Kunitz är inte långt efter med 3 mål och 5 assist på en 4 matcher lång poängstreak.
PS: Vill bara nämna dels för min egen notations skull men också för er andra att det var Hörnqvist som gjorde GWG igår, som jag förutspådde att han skulle göra matchen innan. Kan vara värt att lägga en peng på det nästa gång DS.