Lite nya spel för kvällen, lämnar NHL inatt eftersom det har gått mindre bra där och letar mig till Sydamerika för att hälsa på Brasilien och Argentina:
Ogiltigt spel-ID: 1779850
Ogiltigt spel-ID: 1779847
Senast lagen möttes i Augusti vann Figuierense med 3-0. Dock har det väl inte gått spikrakt uppåt denna säsongen, framförallt inte på bortaplan, men oddset lockar ändå att Figuierense tar det, dock säkrar jag lite mer med att spela DNB. Att båda lagen gör mål tror jag däremot verkligen på. Två lag som har gjort mål i mer än 66% av sina matcher och blott hållt nollan i mindre än 25% av sina matcher. Jag tror att vi kommer att få se en anfallsfylld match där det kommer att bli ett par mål. Eventuellt går jag in live på antalet mål det blir, men vill gärna se lite i början på matchen
Ogiltigt spel-ID: 1779812
Ogiltigt spel-ID: 1779806
I Argentina ser vi Boca Juniors spela mot Colon. Statistiskt sett har Boca Juniors gjort mer än 60% av sina mål i första halvlek och därför tycker jag att oddset på Ö1.5 i HT är väl givmildt och väljer att lägga 1 unit på det. Boca Juniors gör dessutom ganska gott om mål och det bådar gott för mitt andra spel där jag räknar med att Boca Juniors är några storlekar för stora för Colon och gör mer än 1.5 mål.
Ber om ursäkt för att det är tajt inpå match, men som jag skrev i början så är det lika mycket för att hålla koll på mitt spelande som att leverera vettiga bets till andra som den här dagboken finns till