Ämne: AHL
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-27, 10:09   #1
Emanresu
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

AHL


Sitter och kollar igenom spelutbudet hos olika bookies och det känns som att det är ganska lätt att hitta värde i AHL. Oddsen är kanske inte jättehöga, men oavsett vilka lag som möts så ligger 1X2 nästan aldrig på under 2 på något lag.

Det är inte heller ovanligt att när någon är favorit så vinner det andra laget. Jag har bara gjort en snabb titt bakåt i historiken på denna säsongen men det känns som det "skräller" ganska ofta i AHL.

Nackdelen med AHL är utbudet för att titta på det och även utbudet av information angående lagen. Har försökt googla runt på olika amerikanska tidningar och även på lagens hemsidor men det är inte mycket information man får.

Tänkte höra med er om någon vet var man kan få lite mer info om matcherna så att man kan börja göra pengar på det. Det enda jag har är att jag spelade NHL 13 på PS3 och då mötte man ju många av lagen i AHL när man spelade Be A Pro

Kommer köra lite småbet ikväll på AHL och eventuellt försöka att se några matcher också, men vi får se helt enkelt

Är det någon annan som också har märkt att det borde gå att göra pengar där om man är hyfsat insatt? Känns som att bolagen inte har superkoll på AHL alla gånger?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat