Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-01, 23:24   #4
Tomte

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Jag som Djurgårdare tror verkligen inte att Prijovic har en chans att ta målskytteligan nästa år. Han har verkligen inte imponerat på mig sen han kom till DIF och särskilt många mål har han väl inte gjort heller. Tänk tillbaka till när Erton kom till DIF. 3 mål i första matchen och alla var säkra på att denna säsongen skulle bli en kalassäsong. Vi har ju facit och nja, någon kalassäsong blev det ju inte. Får samma känsla på Prijovic.
5 mål på 9 matcher är väl inte så illa - låt vara att tre av dem kom i premiärmatchen. Jag är nog mer imponerad av honom än du - gillar hans spel som target - typ som en Simovic men med fötter... men visst, du har rätt - vi trodde på Erton också och bortsett från de senaste matcherna när han ju faktiskt har visat lite spelsinne emellanåt så har han inte varit bra.

Tänk om Erton kommer igång nästa år... och du har tvärfel om Prijovic och han öser in mål... och Amartey får stanna... och Högmos okända brorsa tränar... vilket år det kan bli... (ojdå, var visst mer supportern än spelaren som talade där, nej jag tänker inte sätta hus och hem på att det blir så... :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat