Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-01, 19:46   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Skytteligavinnare Allsvenskan 2014


Unibet har släppt odds på skytteligarevinnare i Allsvenskan 2014. Det är naturligtvis oerhört vanskligt att spela en vinnare redan nu innan silly season och överhuvudtaget är det ju svårt i Allsvenskan där en spelare som gör en bra vår plötsligt drar till något holländskt lag under sommaren.

Vad tror ni andra? Jag lyckas inte copy-pastea in oddslistan från Unibet - om någon är mer tekniskt kunnig än jag så gör gärna det...

Mina omedelbara tankar:

Imad Khalili 12.50 - 14 mål så här långt i år och nästa år i bättre lag hela året.

Alexandar Prijovic 12.50 - något ojämn men i sina bästa stunder riktigt bra, både med huvudet och fötterna. Bättre eller totalt förstörd av en svensk försäsong?

Kennedy Igboananike 12.50 - ojämn. Karaktär? Gnäller sig till att få lämna under sommaren om våren går bra?

Molins 15.00 - Fortsätter han som de senaste matcherna så... men vilka spelare bakom honom tappar MFF till nästa år?


Med hjärtat och kanske lite hjärna säger jag Prijovic än så länge (värvad till i år, kanske inte blir släppt nästa sommar) och hoppas att DIF är lika bra nästa år som de varit under Högmo i år. Hjärnan - avstå än så länge... eller Molins?
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 19:49   #2
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Avvakta tills du får odds på Markus Rosenberg
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 22:04   #3
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Alexandar Prijovic 12.50 - något ojämn men i sina bästa stunder riktigt bra, både med huvudet och fötterna. Bättre eller totalt förstörd av en svensk försäsong?
Jag som Djurgårdare tror verkligen inte att Prijovic har en chans att ta målskytteligan nästa år. Han har verkligen inte imponerat på mig sen han kom till DIF och särskilt många mål har han väl inte gjort heller. Tänk tillbaka till när Erton kom till DIF. 3 mål i första matchen och alla var säkra på att denna säsongen skulle bli en kalassäsong. Vi har ju facit och nja, någon kalassäsong blev det ju inte. Får samma känsla på Prijovic.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 22:24   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Jag som Djurgårdare tror verkligen inte att Prijovic har en chans att ta målskytteligan nästa år. Han har verkligen inte imponerat på mig sen han kom till DIF och särskilt många mål har han väl inte gjort heller. Tänk tillbaka till när Erton kom till DIF. 3 mål i första matchen och alla var säkra på att denna säsongen skulle bli en kalassäsong. Vi har ju facit och nja, någon kalassäsong blev det ju inte. Får samma känsla på Prijovic.
5 mål på 9 matcher är väl inte så illa - låt vara att tre av dem kom i premiärmatchen. Jag är nog mer imponerad av honom än du - gillar hans spel som target - typ som en Simovic men med fötter... men visst, du har rätt - vi trodde på Erton också och bortsett från de senaste matcherna när han ju faktiskt har visat lite spelsinne emellanåt så har han inte varit bra.

Tänk om Erton kommer igång nästa år... och du har tvärfel om Prijovic och han öser in mål... och Amartey får stanna... och Högmos okända brorsa tränar... vilket år det kan bli... (ojdå, var visst mer supportern än spelaren som talade där, nej jag tänker inte sätta hus och hem på att det blir så... :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 22:53   #5
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Molins kommer med all sannolikhet spela yttermittfältare nästa säsong. Tar över Hamads position eftersom han drar till Hoffenheim efter säsongen. Dessutom letar MFF efter en ny anfallare. Jag tror inte Molins kommer ha samma målsnitt nästa säsong. 15 ggr pengarna är lågt om han inte lirar anfallare.

Senast redigerad av Redbull den 2013-11-01 klockan 22:54.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td