Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-08, 10:31   #15
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.917 (PinnacleSports)
Spelstopp: 18.35 - 100408

Reds har tva raka hemmaforluster nu i serien mot Cards och jag tror inte de har kraften att komma tillbaka i tredje matchen. Jag hade tippat att oddset skulle ligga runt 1.85, sarskilt efter deras offensiv igar.

Bronson Arroyo gjorde, ironiskt nog, en supermatch mot just Cardinals sin sista start forra sasongen (8.1 innings, 1 ER). Men annars ar Arroyo inte lika lyckosam mot St. Louis. 6-8 med 4.54 ERA kanns inte direkt superhett och gav bl.a. upp sju hits pa tolv AB mot Felipe López. Hursomhelst, Arroyo har gjort en langt ifran stabil ST med 1-4 och 5.70 ERA. Jag tror helt enkelt inte han ar redo.

Brad Penny ar en ganska intressant figur tycker jag. 2008 var en tung sasong och aven i Red Sox forra aret gick det daligt. Sen blev han flyttad till Giants och spelade utmarkt. Nu ar han i Cardinals och jag hoppas han fortsatter forra sasongens avslut. Penny har startat lika manga matcher som Arroyo men ar 2-1 (dock med 5.40 ERA). Det Penny gjort bra under forsasongen ar att inte tillata walks. Med en svag Reds-offensiv tror jag detta kan vara en mycket viktig del for Penny. Penny ar 7-2 med 3.36 ERA.

St. Louis ar pavag till sasongens forsta sweep och jag tycker 1.92 ar ganska bra odds har. Pujols ar kung som vanligt och kan nog t o m avgora den har matchen sjalv. Cardinals har inte legat under nagon gang i ar och tror inte de gor det igen. Reds hemmapublik vill ha vinst men gardagens ynka 6 hits gor att jag tror pressen blir negativ. Och da kan Pennys snala pitchstil betala ganska bra.

Cardinals for the win.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat