Ja dom flesta verkar vara överens om att det ser oerhört lätt ut på förhand och på seriösa system spikar man väl i 3.e och 4.e.
Kan dock bli ett kul VM system när man ligger så långt efter att man nu måste chansa extremt för att komma ifatt så där ska dessa två garderas utan att blinka.
Övriga drag som jag har spanat lite på i omgången då.
Hade 12.an i V75-7 som omgångens yrväder i kuponghögen men det var innan jag började läsa här inne, hur ofta har en 1% som var och varannan kotte tror på här inne som skräll vunnit ett V75 lopp? Lär inte hända imorgon heller så då blev det ett streck mindre där iaf och den som får min röst i avslutningen är ist 9 Kimbee Star men fina 4% insats på sig bara.
V75-1. 9 och 10 är löjligt lågt streckade med tanke på vad dom kan i sina ljusa stunder.
V75-2. BG från bricka 5 med en häst han har kört En gång förut och som då vann, Norrby har skaplig snurr på stallet det här året och 5% insats är rena guldklimpen.
V75-5. Pettersson blåser bort alla glada som sitter nöjda efter att just ha satt sina 2 självklara spikar. Den slog faktiskt Acai Am och Nissan Broline vid sin senaste seger.
V75-6. Tror att Junior får det här serverat på silverfat med 2.an, kan bli årets öppning i det här loppet.
V75-7. 9 Kimbee Star som har grym kapacitet och gjorde det riktigt bra senast.
En annan notering efter senaste veckorna är att hästar som tidigare var hos svanan innan han drog till staterna eller kördes stadigt av honom har gått som skållade troll.
1. 6,7
2.
3. 10
4.
5. 6
6. 1,7
7. 8
Håll koll på dom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|