Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen
Jag gillar verkligen citroner..ROBUST och ImHappeyAgain.... jag kommer fortsätta skriva och tro på mina ideer.... skulle vara intressant att se hur ni lyckats med era.... visst ni sätter en del ibland men ni har lika ofta fel som jag har.... men jag orkar inte leta fel konstant som ni gör... måste vara jobbigt att ständigt enbart göra det.... För övrigt är ELIT SUND chanslös....
|
Oh du milde Graal!
Har du vaknat efter knock outen i onsdags på Random Shot? Den slog ju trots allt en häst i fältet så det är möjligt att den var i ordning för det loppet.
Men jag ska inte ge dig fler pungsparkar för den hästen. Vi får vända blad som kungen!
Nej, vi har inte lika ofta fel som du har och det beror på att (åtminstone jag) inte skriker ut hästar till höger och vänster utan jag skriver mest när jag har något vettigt att skriva - dock gäller det inte alltid. Det gör också att vi inte lika ofta prickar rätt heller.
Vi (jag) letar inte fel, jag konstaterar bara det självklara när någon är helt ute och cyklar i det blå.
Jag håller inte Elit SUnd högst i loppet men när du sågar den borde man nästan luta åt att spika!
EDIT: Och för övrigt gav jag en vinnare tillika spik i onsdags och det var Quiteanotherstory. Enda hästen jag nämnde. Det räcker att nämna en laxdasen när det gäller vinnare. Man behöver inte kasta ut fem stenklara varje omgång. Utöver det så sågade jag Random Shot, men det vet du redan... FYI så satte jag även sju rätt...