Ogiltigt spel-ID: 1830428
Ett hemmastarkt city ska man aldrig räkna ut. 1.7 hemma är riktigt bra tycker jag. Kompany borta lika så David Silva. Men man har spelet bra trots avbräcket i backlinjen. Man spelar riktigt uselt på bortaplan men de är så stor skillnad på ett city borta och ett city hemma. Man visa svag form när man förlorade mot Sunderland borta men nu har det varit landslagsuppehåll och nu kommer man tillbaka starkare än någonsin! Tottenham kommer tillbaka efter uppehållet med en tung hemmaförlust mot Newcastle. Fast Tottenham har spelat tajt tror jag det blir en mål fest, kan rekommenderar att spela Ö2.5 med, dock vet jag inte vilket odds det ligger på.
Ogiltigt spel-ID: 1830424
Sassuolo startade Seria A riktigt uselt men har på senaste tiden spelat upp sig ordentligt, och man har en seger samt att man tog poäng borta mot Roma på de senaste två matcherna. Atalanta går det tufft för och man har 6 namn på skadelistan. Tror Sassuolo kan vinna och komma ur bottenträsket.
Ogiltigt spel-ID: 1830427
Fiorentina går väldigt bra i ligan, ligger på en stabil 5:e plats och Udinese har spelat sådär och ligger i mitten. Fiorentina har även 3 raka bortasegrar medans Udinese har två raka förluster hemma dock mot riktigt vasst motstånd! Fiorentina vinner på ett bra odds.
Ogiltigt spel-ID: 1830426
Det går väldigt bra för Inter och man är på fjärdeplats i ligan! Styrkebesked att man inte förlorat borta på de senaste 7 senaste matcherna (Grymt). Bologna har det gått knackigt för och man ligger i bottenträsket. Inga nya skador bekräftade inte något lag bara Zdravko Kuzmanovic i Inter som har ett hyfsat ny skada av okänd orsak. Kan bli en jämn match där jag ser Inter klart spelvärt till 2.05
Trevligt Söndag gott folk!!