Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-22, 21:51   #106
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Boom double score!! härligt start på en härlig helg med mycket fotboll, ska bli grymt att kolla matcherna i helgen! Morgondagens Liverpool derby står högt upp och även slaget om Tyskland!

Trevlig helg kompisar!!
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 01:17   #107
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 115
Standard

Fin Marsielle rek! Räddade nattens misär mer Toronto bland annat!
Inter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 11:35   #108
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1830428


Ett hemmastarkt city ska man aldrig räkna ut. 1.7 hemma är riktigt bra tycker jag. Kompany borta lika så David Silva. Men man har spelet bra trots avbräcket i backlinjen. Man spelar riktigt uselt på bortaplan men de är så stor skillnad på ett city borta och ett city hemma. Man visa svag form när man förlorade mot Sunderland borta men nu har det varit landslagsuppehåll och nu kommer man tillbaka starkare än någonsin! Tottenham kommer tillbaka efter uppehållet med en tung hemmaförlust mot Newcastle. Fast Tottenham har spelat tajt tror jag det blir en mål fest, kan rekommenderar att spela Ö2.5 med, dock vet jag inte vilket odds det ligger på.

Ogiltigt spel-ID: 1830424


Sassuolo startade Seria A riktigt uselt men har på senaste tiden spelat upp sig ordentligt, och man har en seger samt att man tog poäng borta mot Roma på de senaste två matcherna. Atalanta går det tufft för och man har 6 namn på skadelistan. Tror Sassuolo kan vinna och komma ur bottenträsket.

Ogiltigt spel-ID: 1830427


Fiorentina går väldigt bra i ligan, ligger på en stabil 5:e plats och Udinese har spelat sådär och ligger i mitten. Fiorentina har även 3 raka bortasegrar medans Udinese har två raka förluster hemma dock mot riktigt vasst motstånd! Fiorentina vinner på ett bra odds.

Ogiltigt spel-ID: 1830426


Det går väldigt bra för Inter och man är på fjärdeplats i ligan! Styrkebesked att man inte förlorat borta på de senaste 7 senaste matcherna (Grymt). Bologna har det gått knackigt för och man ligger i bottenträsket. Inga nya skador bekräftade inte något lag bara Zdravko Kuzmanovic i Inter som har ett hyfsat ny skada av okänd orsak. Kan bli en jämn match där jag ser Inter klart spelvärt till 2.05

Trevligt Söndag gott folk!!

Senast redigerad av Skeden den 2013-11-24 klockan 11:37.
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 12:42   #109
 
Twelvees avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skeden Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1830428




Ogiltigt spel-ID: 1830427


Fiorentina går väldigt bra i ligan, ligger på en stabil 5:e plats och Udinese har spelat sådär och ligger i mitten. Fiorentina har även 3 raka bortasegrar medans Udinese har två raka förluster hemma dock mot riktigt vasst motstånd! Fiorentina vinner på ett bra odds.

Ogiltigt spel-ID: 1830426


Det går väldigt bra för Inter och man är på fjärdeplats i ligan! Styrkebesked att man inte förlorat borta på de senaste 7 senaste matcherna (Grymt). Bologna har det gått knackigt för och man ligger i bottenträsket. Inga nya skador bekräftade inte något lag bara Zdravko Kuzmanovic i Inter som har ett hyfsat ny skada av okänd orsak. Kan bli en jämn match där jag ser Inter klart spelvärt till 2.05

Trevligt Söndag gott folk!!
Ryggar Fiorentina och Inter, lycka till!
Twelvee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 10:05   #110
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
Ryggar Fiorentina och Inter, lycka till!
segt att du rygga just de spelen igår.... Tackvare Fiorentina och inters misslyckande blev det bara ett miniplus igår men ett plus är alltid plus!

Har börjat strukturera mina spel bättre och varje söndag kväll går jag igenom matcherna inför kommande veckan och försöker hitta bra spel max 1-5 spel om dagen! Har hittat ett i WB-AV ikv! Kommer en liten rek senare men som sagt Champions League spelen är klara! Kan lägga in dem redan ikväll men vi får se om jag hinner!

Är gött att när man kolla igenom spelen på söndagkväll och sen läser olika rekar på andra sidor så har de ungefär samma tanke som jag! vilket känns bra! Man har kanske lite koll! MOT GRÖNT!
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 13:11   #111
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Dagens spel:

West Bromwich vs Aston Villa
Mittlagsmatchen mellan West Bromwich mot Aston Villa. West Bromwich har imponerat på mig och har spelat stabilt. 2-2 mot Chelsea men som skulle varit en vinst var riktigt starkt och Jonas Olsson har verkligen blivit bättre, synd att han inte fick lira mot Portugal. Man har litet skador/tveksamheter inför matchen.
Z. Gera (lårskadad)
B. Jones (Lårskadad)
B. Foster (Fotskadad)
B. Myhill (tveksam till spel)
C.Brunt (tveksam till spel)
G.McAuley (tveksam till spel)

Men Aston villa kommer The Hawthorns med lite sargad trupp. Man har varit ojämna men fick en härligt vinst mot Cardiff senast. Man har ett jättestort avbräck med Christian Benteke på skadelistan. Han betyder mycket för Aston Villa och man får det tufft ikväll.
G. Gardner
C. N'Zogbia
F. Delph
G. Agbonlahor
J. Bennett
J. Okore

Är några namn på skadelistan för Aston villa.
Tror på hemmaplan att West Bromwich kan ta detta samtidigt som jag tror det blir en riktigt målfattigmatch. 1-0, 2-0 tror jag på.

Ogiltigt spel-ID: 1832225


Ogiltigt spel-ID: 1832227




Malaga vs Athletic Bilbao


Det har gått tungt för Malaga och ligger som bekant i nedre delen av ligan medans för Bilbao har det gått riktigt bra! Man ligger på en grym 5:e plats och spelar helt enkelt bra fotboll. Bilbao har spelat riktigt bra på hemmaplan men på bortaplan har det gått lite knackigt och därför jag tror att oddset ligger högt man har förlorat 4/5 av de senaste bortamatcherna, Men ikväll så vinner man då Malaga har tunga skador/avstängningar. Jesús Gámes är avstängd och Mounir El Hamdaoui är skadad. Senast lagen möttes så vann Malaga hemma med 1-0, Bilbao är inne i ett flow så ikväll bryter man sin dåliga bortasvit.

Ogiltigt spel-ID: 1832244


Ogiltigt spel-ID: 1832246

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+2)
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 17:38   #112
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Benteke är inte skadad?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 18:03   #113
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Benteke är inte skadad?
Hade status som "probably in" på de sidor som jag läst men har kanske friskförklarats?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 18:58   #114
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Benteke är inte skadad?
när jag kollade imorse så va han troligen borta/tveksam till spel. Tyvärr för mitt spel ser det ut som han startar ikväll dock
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 16:11   #115
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

inget motivering ikväll! lång dag i skolan och sjukt trött!!

Ogiltigt spel-ID: 1834348


Ogiltigt spel-ID: 1834353


Ogiltigt spel-ID: 1834359


Ogiltigt spel-ID: 1834362

Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 16:09   #116
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

långa dagar och dåligt tid= dåliga rekar! sorry grabbar men blir ingen motivering idag heller tyvärr. Ni får helt enkelt lita på mig som ryggar om det är några

Ogiltigt spel-ID: 1836047


Ogiltigt spel-ID: 1836049


Ogiltigt spel-ID: 1836050


Ogiltigt spel-ID: 1836056

Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-29, 14:15   #117
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Dagens spel:

Villarreal vs Malaga
Ett riktigt dåligt och formsvagt Malaga spelar ännu en bortamatch som kommer resultera i ännu en förlust. . Man har bara en seger på de åtta senaste och den kom på hemmaplan. Ser man till spelet på bortaplan kom senaste segern 30 mars 2013. Sedan dess har man 13 raka matcher utan seger på bortaplan.
Villarreal har gått väldigt bra i år och ligger på en fjärdeplats i ligan. Vilket är givetvis starkt, man har bara en förlust på de fem senaste matcherna. På hemmaplan har man två raka utan seger men har vunnit sju av de tio senaste hemmamatcherna. Dock var det väldigt bra motstånd Atletico och Real Madrid. Tror man vinner och vill få upp oddset med genom att ta -1.5

Ogiltigt spel-ID: 1839603


Ogiltigt spel-ID: 1839570



Marseille vs Montpellier
Man har det bra i Marseille och ligger stabilt i toppskiktet samtidigt som det går tufft för Montpellier. Man har haft en liten tung period i Marseille och förlorade som bekant Champions League matchen mot Arsenal i veckan. Alltså tufft i Champions League men bättre går det i ligan där man har 3 raka matcher utan förlust. Skadelistan ser bra ut och det är inte några nya skador som har kommit till.

Montpellier går det tungt. Man har väldigt svårt att avgöra matcher och har inte haft en seger sedan 6 Oktober. Man har 6 raka matcher utan vinst dock 3 av dessa är oavgjorda resultat. Man har inte riktigt spetsen i lagen än och får kämpa vidare. På bortplan går det riktigt dåligt och man har inte vunnit på bortaplan sedan 27/7 vilket såklart sätter sina spår i huvudet på spelarna. Totalt 8 bortamatcher utan vinst. Man har dock lyckas skrapa ihop många oavgjorda matcher, hela 9 stycken på 14 matcher.

Marseille vill verkligen komma igång igen efter misslyckandet i Champions League och kommer vinna ikväll. Montpellier är väldigt täta bakåt och kan bli svårt för Marseille att få håll på dem. Bara 18 insläppta på 14 matcher. Vilket jag tycker är bra när man ligger så långt ner i tabellen. Senaste matchen lagen emellan slutade 3-2 till Marseille. Har Marseille som stora favoriter ikväll och spelar dem hårt.

Ogiltigt spel-ID: 1839569




Trevlig helg alla spelare!!!
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 21:22   #118
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Man e sugen på att börja lägga upp lite spel! har börjat igen och motivationen är enorm! ser om man börjar skriva här igen!
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td