Dagens spel:
West Bromwich vs Aston Villa
Mittlagsmatchen mellan West Bromwich mot Aston Villa. West Bromwich har imponerat på mig och har spelat stabilt. 2-2 mot Chelsea men som skulle varit en vinst var riktigt starkt och Jonas Olsson har verkligen blivit bättre, synd att han inte fick lira mot Portugal. Man har litet skador/tveksamheter inför matchen.
Z. Gera (lårskadad)
B. Jones (Lårskadad)
B. Foster (Fotskadad)
B. Myhill (tveksam till spel)
C.Brunt (tveksam till spel)
G.McAuley (tveksam till spel)
Men Aston villa kommer The Hawthorns med lite sargad trupp. Man har varit ojämna men fick en härligt vinst mot Cardiff senast. Man har ett jättestort avbräck med Christian Benteke på skadelistan. Han betyder mycket för Aston Villa och man får det tufft ikväll.
G. Gardner
C. N'Zogbia
F. Delph
G. Agbonlahor
J. Bennett
J. Okore
Är några namn på skadelistan för Aston villa.
Tror på hemmaplan att West Bromwich kan ta detta samtidigt som jag tror det blir en riktigt målfattigmatch. 1-0, 2-0 tror jag på.
Ogiltigt spel-ID: 1832225
Ogiltigt spel-ID: 1832227
Malaga vs Athletic Bilbao
Det har gått tungt för Malaga och ligger som bekant i nedre delen av ligan medans för Bilbao har det gått riktigt bra! Man ligger på en grym 5:e plats och spelar helt enkelt bra fotboll. Bilbao har spelat riktigt bra på hemmaplan men på bortaplan har det gått lite knackigt och därför jag tror att oddset ligger högt man har förlorat 4/5 av de senaste bortamatcherna, Men ikväll så vinner man då Malaga har tunga skador/avstängningar. Jesús Gámes är avstängd och Mounir El Hamdaoui är skadad. Senast lagen möttes så vann Malaga hemma med 1-0, Bilbao är inne i ett flow så ikväll bryter man sin dåliga bortasvit.
Ogiltigt spel-ID: 1832244
Ogiltigt spel-ID: 1832246