Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-26, 08:15   #1
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Uppsnack V4 Åby

Fina lopp på Åby idag.

Minus 6 grader nu på morgonen, kan det vara en stenhård bana som erbjuds idag?

I inledningen tror jag mest på 2 hästar, 6 Monte Major & 8 Rocky PH. Monte var okej i debuten för flemming, säkert bättre nu. Rocky fick ett omöjligt lopp på Åby näst senast. Senaste starten har jag ingen koll på. 4Race C har jag noll koll på, kanske någon som sitter på info? 3 Bar Plombier är hopplöst osäker, denna hårt streckade häst skall jobbas bort!

Avd 2: & Homer Kemp gör nu tredje starten för Untersteiner, tror den är än bättre nu. 11 Finish Brandon gör ju kanonlopp hela tiden, går inte att ta bort. 12 Roxy Hill bortlottad? 2 Pablo H & 5 Nesta DK två Danska gäster som känns givna.

Fint stolopp där de två favoriterna känns snäppet över övriga. 2 Dream Of Joy & 11 Wink Spot. Låser nog på dessa två om det inte kommer något intressant! Det roliga strecket kan kanske vara Nirvana Grif, från innerspåret lär det bli en bra resa. Komme dock från vila.

I sista chansar jag nog och spikar en formkusk, 1 Emil Fame med Söderkvist. Känns som han står bra till här för att kunna reglera detta runt om.

Senast redigerad av sheriffen78 den 2013-11-26 klockan 08:58.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat