Nu får du allt lugna ner dig en aning, nu har du ju för fan bättre ROI än mig och är det verkligen okej?

Nu kan jag ju inte lura folk att det faktiskt är jag som lärt dig allt du kan... Vem är det som kommit in och gett dig nya tips?
Nej då, bara härligt att det går fint för dig och att du kommit tillbaka igen. Verkar ha blivit en riktig hejare på cricket och det är fan en unik egenskap det. Snyggt...
På tal om cricket så kom jag på en sak jag kunde fråga dig. Jag vet att en enkel googling (så viktigpettrar, hold your horses) förmodligen ger mig svaret snabbare men det är väl betydligt roligare att få hojta lite med dig så då kan vi ju ta det här.
Satt häromdagen vid datorn när jag hör ett jävla skrik i hörlurarna så jag tamejfan höll på och trilla av stolen. Det lät ungefär som en åsna som skrek "WÄÄÄÄZZZÄÄÄÄÄÄÄ" eller nått. Jag kunde inte förstå vad det kom ifrån. Kollade om någon skitsida hade kommit upp och stod och lät men icke... det var inte tjejen som gnällde heller för det brukar kunna låta nått sånt när hon är i farten.

Jaja, det är väl nått skit som kommit på datorn eller någon engångsföreteelse så tänkte inte så mycket mer på det.
En stund senare så kommer det igen "WÄÄÄÄÄZZZZZÄÄÄÄÄÄ" och jag blir nästan lika rädd denna gången. Hade såklart inte dragit ner ljudet sen första gången när trumhinnorna nästan sprängdes. Återigen så kollar jag om det är någon sida som kan låta, men förstår inte vad det är som låter.
Sen kommer ljudet igen och nu är jag mer beredd och kollar då snabbt över vad fan det är för sida som låter. Efter en stunds klurande så måste det vara bet365 som låter, alla har väl hört liveodds mål ljudet i fotboll eller hockey osv.
Här hade bet365's livesida hoppat över till en cricket match efter vad det nu var för match jag hade från början hade tagit slut. Jag lät cricket matchen vara kvar för att undersöka åsneljudet mer och efter en stund lyckades jag komma fram till att åsneskriket är när det blir en "WICKET" tror jag det var. Antagligen så är det nått väldigt bra/dåligt för respektive lag och därför ska det skrikas? Nått typ "FORE" liknande i golf eller nått?
Hur som helst, tänkte jag kunde fråga dg vad det är för skrik och varför gör man det? Vad händer när man gör en wicket och varför ska det skrikas eller är det bara bet365 som fått för sig det? Antar att det lär vara någon tradition bakom och det kunde ju vara kul att få höra det hela av en cricketgosse som dig?
Keep em commin och BOL framöver!