Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-24, 17:30   #166
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev bara 1-2 i NBAn (och NCAAF ska vi inte tala om) men cricketen ovan satt med bred marginal så privata kassan sitter inte för snett.

Tree NBA och tre NFL är lagda, stay away from the football. Det här blir nog sista helgen med amerikansk fotboll då jag uppenbarligen inte kan träffa vatten från en eka. Lär köra det privat men ingen idé att smutsa ner spreadsheetet.

Lycka till idag allihopa!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 04:17   #167
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härlig söndag med 7-1 totalt. 3-1 i NFL och 3-0 i NBA, efter dubbeln i morgonens cricket. Skall försöka njuta ordentligt av detta.

Tycker mig redan se en del intressanta objekt imorgon, särskilt om de tidiga linorna som släppts i basketen är en fingervisning av 1Q-oddsen. Väl mött om 10 timmar!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), KP (+100), kusagwa (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 08:20   #168
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Härlig söndag med 7-1 totalt. 3-1 i NFL och 3-0 i NBA, efter dubbeln i morgonens cricket. Skall försöka njuta ordentligt av detta.

Tycker mig redan se en del intressanta objekt imorgon, särskilt om de tidiga linorna som släppts i basketen är en fingervisning av 1Q-oddsen. Väl mött om 10 timmar!
Luktar Sportspelet över det hela. Glömmer förlusterna och hyllar storvinsterna

Skämt åsido, jävligt bra spelat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 14:22   #169
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En dubbel i Twenty20-kvalet spelas utanför spreadsheetet:

Honkong (1.61) och Bermuda (1.40) att vinna mot Nepal och Uganda repektive. Dubbeln ger 2.26 hos bet365 och spelas med 1 unit.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 15:47   #170
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Nu får du allt lugna ner dig en aning, nu har du ju för fan bättre ROI än mig och är det verkligen okej? Nu kan jag ju inte lura folk att det faktiskt är jag som lärt dig allt du kan... Vem är det som kommit in och gett dig nya tips?

Nej då, bara härligt att det går fint för dig och att du kommit tillbaka igen. Verkar ha blivit en riktig hejare på cricket och det är fan en unik egenskap det. Snyggt...

På tal om cricket så kom jag på en sak jag kunde fråga dig. Jag vet att en enkel googling (så viktigpettrar, hold your horses) förmodligen ger mig svaret snabbare men det är väl betydligt roligare att få hojta lite med dig så då kan vi ju ta det här.

Satt häromdagen vid datorn när jag hör ett jävla skrik i hörlurarna så jag tamejfan höll på och trilla av stolen. Det lät ungefär som en åsna som skrek "WÄÄÄÄZZZÄÄÄÄÄÄÄ" eller nått. Jag kunde inte förstå vad det kom ifrån. Kollade om någon skitsida hade kommit upp och stod och lät men icke... det var inte tjejen som gnällde heller för det brukar kunna låta nått sånt när hon är i farten. Jaja, det är väl nått skit som kommit på datorn eller någon engångsföreteelse så tänkte inte så mycket mer på det.

En stund senare så kommer det igen "WÄÄÄÄÄZZZZZÄÄÄÄÄÄ" och jag blir nästan lika rädd denna gången. Hade såklart inte dragit ner ljudet sen första gången när trumhinnorna nästan sprängdes. Återigen så kollar jag om det är någon sida som kan låta, men förstår inte vad det är som låter.

Sen kommer ljudet igen och nu är jag mer beredd och kollar då snabbt över vad fan det är för sida som låter. Efter en stunds klurande så måste det vara bet365 som låter, alla har väl hört liveodds mål ljudet i fotboll eller hockey osv.

Här hade bet365's livesida hoppat över till en cricket match efter vad det nu var för match jag hade från början hade tagit slut. Jag lät cricket matchen vara kvar för att undersöka åsneljudet mer och efter en stund lyckades jag komma fram till att åsneskriket är när det blir en "WICKET" tror jag det var. Antagligen så är det nått väldigt bra/dåligt för respektive lag och därför ska det skrikas? Nått typ "FORE" liknande i golf eller nått?

Hur som helst, tänkte jag kunde fråga dg vad det är för skrik och varför gör man det? Vad händer när man gör en wicket och varför ska det skrikas eller är det bara bet365 som fått för sig det? Antar att det lär vara någon tradition bakom och det kunde ju vara kul att få höra det hela av en cricketgosse som dig?

Keep em commin och BOL framöver!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-26, 20:17   #171
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, du Lazlo. Jag har nog bara blivit äldre och visare.
Saker och ting ändras ju dock snabbt så vi får väl se om det håller i sig. Tror aldrig jag kommer lära mig att endast spela på sådant jag "kan". Insatserna är lite högre än när vi började dock så tror jag har skärpt mig lite.

Har också blivit skrämd av bet365 när jag haft på det i bakgrunden (livea cricket är intressant förövrigt). Wicket kan väl liknas med en out i baseball. Man har tio på sig innan man inte får slå mer. Jag är inte säker på vad ljudet kan bero på men möjligtvis att "that's out" -> "däätsäääut" -> "wääzää"? Lyssna på de första 5-10 sekunderna nedan:
http://www.youtube.com/watch?v=JDjT_7OYfU8

Alternativ kan det vara själva appealen till dommaren men det känns inte lika troligt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 19:17   #172
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nästan full omgång i NBA inatt och fem 1Q-spel finns i sheetet. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jockel (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), dillehal (+5), oowhla (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 19:22   #173
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Nästan full omgång i NBA inatt och fem 1Q-spel finns i sheetet. BOL!
Man bugar o bockar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 23:04   #174
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ja man blir väl aldrig fullärd så det är ju bra att det går framåt. Det verkar ju gå fint nu så då ska man inte klaga utan det är bara kämpa på. Det du "kan" förändras ju med tiden, du kunde fan inte cricket förr i tiden och hade du resonerat så när du började med det så hade du stått och stampat på samma ställe och även om du då blivit äldre så kanske inte visare? Då hade det varit tyngre

Okej, det var inget klart utrop som alltid gjordes vid en Wicket som jag trodde då. Det stod iaf "Wicket" på bet365 live och sen vad nu ljudet skulle stå för kan man ju undra. Var ganska likt "that's out" i klippet så det kanske är det som ropas, låter som det mest troliga. Sen varför dom valde att ta en åsna som skulle göra ljudet kan man ju fortsatt undra...

Kört hårt framöver!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 03:03   #175
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Nästan full omgång i NBA inatt och fem 1Q-spel finns i sheetet. BOL!




__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+47), dillehal (+50)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 07:35   #176
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Snyggt som satan Maddmax! Gick inte riktigt lika bra för mig inatt i NBA, skulle ryggat lite av dina spel istället, men + gick det för mig också iallafall!

Snyggt lirat återigen!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 08:54   #177
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3269
Standard

Tack för dem och rätt natt att haka på spelen. Drog dock en chansning på Milwaukee Bucks vs Washington Wizards på över 48.5 i stället för 47.5. 48 poäng blev det och ett kvitto på vad som skiljer bra rekare från dussinlirare som jag själv. )
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 09:06   #178
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Tack för dem och rätt natt att haka på spelen. Drog dock en chansning på Milwaukee Bucks vs Washington Wizards på över 48.5 i stället för 47.5. 48 poäng blev det och ett kvitto på vad som skiljer bra rekare från dussinlirare som jag själv. )
Är inte skillnaden större så är det lätt att åtgärda.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+2)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 15:21   #179
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Snyggt som satan Maddmax! Gick inte riktigt lika bra för mig inatt i NBA, skulle ryggat lite av dina spel istället, men + gick det för mig också iallafall!

Snyggt lirat återigen!
Tackar.
Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Tack för dem och rätt natt att haka på spelen. Drog dock en chansning på Milwaukee Bucks vs Washington Wizards på över 48.5 i stället för 47.5. 48 poäng blev det och ett kvitto på vad som skiljer bra rekare från dussinlirare som jag själv. )
Haha, nja. Det är nog ett kvitto på lite tur från min sida. Problemet är väl att NBA 1Q är en relativt liten marknad, åtminstone öppningslinorna. Taket hos Pinnacle brukat ligga på 15-20k vid öppning (men ökar med tiden). Det räcker med en elefant för att flytta odds och i vissa fall lina. Jag spelar själv förstås och ger sedan två andra personer spelen före jag lägger ut dom i spreadsheetet. Därför har oddsen varit lite lägre än vad jag skrivit ut.

Alternativet är självklart att vänta ut en högre likviditet på marknaden men då riskerar man förstås att förlora visst värde.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-29, 12:12   #180
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 115
Standard

Florida - Florida finns ö42 1.9 på Ladbrokes? Nattens bank?!
Inter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td