Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-26, 16:55   #49
Sprite
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av prototyp Visa inlägg
Egentligen handlar det inte om gratis eller ej utan mer att jag inte vill bli registrerad varje gång som jag vill kolla på ATG Live.

Det är i högsta grad en fråga om integritet för mitt vidkommande. Kostnaden för ATG Live är minst sagt försumbart för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av prototyp Visa inlägg
Hum ja med ditt användarnamn kan man undra vem som kan ha fuffens för sig. Black Cobra är ju namnet på en kriminell organisation...
Du verkar inte vilja förstå min andemening utan kommer med illvilliga kommentarer. Kanske för att det är lättare för dig eftersom det är på en låg nivå?

Jag lider inga psykiska men av att röra mig i dagens samhället överhuvudtaget serrö.

Min trådstart handlar om att det borde så att ATG skulle bjuda sina spelare på mera, bland annat gratis ATG Live.

ATG är ju bara en av väldigt många spelbolag på detta jordklot och det borde man ha insikter i och agera därefter.
Men mot dumhet kämpar gudarna förgäves.
Hur ska du ha det? Är kostnaden för ATG LIVE "minst sagt försumbart" och du inte vill bli registrerad varenda gång du kollar på det

ELLER

Argumenterar du främst för att du vill bli bjuden på ATG LIVE och andra saker för att du spelar på trav?


Sedan så heter organisationen Black Cobra och inte BlackCobra. Jag vet det då jag har haft en föreläsning om dem i samma veva som jag började använda användarnamnet på bettingsidor. Det är anledningen till valet av namnet då jag inte trodde folk var så lättstötta.
Det är ungefär samma sak som att säga att "kassapersonal" och "kassa personal" betyder samma sak. Du får gärna fortsätta denna diskussionen om mitt användarnamn i pm om du vill för jag tror inte det är riktigt on topic men påhopp försvarar jag mig helst emot då admin lät din text vara kvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2013-11-26 klockan 16:56.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat