Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-27, 18:10   #6
PatrikLindwall

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Har fortfarande inte lyckats få fram var BB-Kod är, hittar rygg@ men händer inget när man väljer det. Hur som helst så skriver jag ner det idag. Är ingen data hacker tydligen...

Idag hittar jag mina spel hos Manchester lagen.

Bayern Leverkusen - Manchester United

Halvvägs igenom gruppspelet i Champions League så har Man Utd sju poäng och börjar se ljuset till slutspelsomgångarna. Men eftersom man som jag ändå vill kalla det, hade ett mindre nederlag mot Real Sociedad i förra omgången där man spelade oavgjort. Så kan det bli tuffare än vad man tänkt att nå dit. Men vinner man idag så kommer man definitivt att vara klara. Vi ska komma ihåg att Bayern Leverkusen har ett fantastiskt hemmafacit så en helt avgjörande match mot Shakhtar Donetsk hade inte förvånat mig alls.

Bayern har vunnit alla sina hemmamatcher i Bundesliga förutom en oavgjord mot Bayern Munchen men vi vet också att Leverkusen kan vara rent av dåliga bakåt. Detta fick just Man Utd erfara i deras tidigare möte där de vann med 4-2.

Stefan Kiessling var Bundesligas skyttekung förra året och har redan i år gjort 12 mål totalt. Han har gjort mål sju ggr på fem av Bayerns nio hemmamatcher. Så att spela som han som målskytt idag kan vara värt pengarna @2,58 på Betfair.

Jag har inte en aning hur det kommer gå i matchen ikväll, men jag tror Manchester tar det. Man saknar Vidic och RVP vilket försvårar det hela. Men vet som sagt inte alls. Jag ser ett bättre värde i ö 2,5 mål då jag inte litar på något av försvaren. Vidic är som sagt inte med ikväll och Leverkusen kan som vi vet ställa till det för sig ibland. Leverkusen har spelat ö 2,5 mål i sju av deras nio hemmamatcher så mycket talar för det ikväll också.

Spela på över 2,5 mål @ 2.1 på Betfair

Spela Stefan Kiessling som målskytt när som helst @2,58 Betfair

Manchester City - Plzen

Manchester City är verkligen en bergodalbana i år. Ingen kunde väl trott att det skulle bli 6-0 mot Tottenham i helgen som tidigare har haft Premier Leagues stabilaste försvar. Fotbollen är konstig ibland. Manchester City har vunnit alla deras fem senaste hemma matcher i Premier League och går in i den här matchen som stora favoriter.

Plzen ligger på andra plats i sin liga och har en fin form då man vunnit de fyra senaste ligamatcherna. City är visserligen ett betydligt bättre lag än de lag som Plzen möter i den tjeckiska ligan.

Citys bortaform har varit lite sisådär vilket har gjort att man inte ligger på första plats i ligan i år men City gör mål så det ryker om det på hemmaplan. Man har gjort 26 mål på hemmaplan i Premier League på bara sex matcher. Hela åtta av nio matcher har slutat med just ö 3,5 mål på Etihad Stadium. Det gör att spela på över 3,5 må idag väldigt attraktivt idag.

Edin Dzeko har gjort åtta mål på tio matcher från start för City i år (under 2013). Han gjorde också första målet borta i Tjeckien tidigare i höst. Jag tror att han även gör ett idag @ 2,44.

Spela på ö 3,5 mål @2,16

Spela att Edin Dzeko gör mål @ 2,44

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-11-28 klockan 08:31.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat