Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-27, 13:19   #1
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Lindwalls Speldagbok


Att starta upp en speldagbok här på Sharps var inget självklart beslut för mig, då jag själv försöker driva en sajt där jag och annan person skriver rekar och tipsar om fotboll. Men eftersom Sharps är enligt mig den bästa bettingsajten i Sverige så ville jag testa på att skriva på detta forumet lite också.

Spelar främst på fotboll i Europa och hästkapplöpning från Storbritannien då intresset för det vuxit väldigt mycket den senaste tiden.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 13:45   #2
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Någon som vet hur man länkar sina spel från sitt spreadsheet?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 13:52   #3
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Du klickar på spelet i din sheet. Tar BBkod, kopierar den och sen klistrar in den.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 14:54   #4
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Lycka till, det var ju fint spelat på PL i lördags
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 15:34   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Intressant
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 17:10   #6
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Har fortfarande inte lyckats få fram var BB-Kod är, hittar rygg@ men händer inget när man väljer det. Hur som helst så skriver jag ner det idag. Är ingen data hacker tydligen...

Idag hittar jag mina spel hos Manchester lagen.

Bayern Leverkusen - Manchester United

Halvvägs igenom gruppspelet i Champions League så har Man Utd sju poäng och börjar se ljuset till slutspelsomgångarna. Men eftersom man som jag ändå vill kalla det, hade ett mindre nederlag mot Real Sociedad i förra omgången där man spelade oavgjort. Så kan det bli tuffare än vad man tänkt att nå dit. Men vinner man idag så kommer man definitivt att vara klara. Vi ska komma ihåg att Bayern Leverkusen har ett fantastiskt hemmafacit så en helt avgjörande match mot Shakhtar Donetsk hade inte förvånat mig alls.

Bayern har vunnit alla sina hemmamatcher i Bundesliga förutom en oavgjord mot Bayern Munchen men vi vet också att Leverkusen kan vara rent av dåliga bakåt. Detta fick just Man Utd erfara i deras tidigare möte där de vann med 4-2.

Stefan Kiessling var Bundesligas skyttekung förra året och har redan i år gjort 12 mål totalt. Han har gjort mål sju ggr på fem av Bayerns nio hemmamatcher. Så att spela som han som målskytt idag kan vara värt pengarna @2,58 på Betfair.

Jag har inte en aning hur det kommer gå i matchen ikväll, men jag tror Manchester tar det. Man saknar Vidic och RVP vilket försvårar det hela. Men vet som sagt inte alls. Jag ser ett bättre värde i ö 2,5 mål då jag inte litar på något av försvaren. Vidic är som sagt inte med ikväll och Leverkusen kan som vi vet ställa till det för sig ibland. Leverkusen har spelat ö 2,5 mål i sju av deras nio hemmamatcher så mycket talar för det ikväll också.

Spela på över 2,5 mål @ 2.1 på Betfair

Spela Stefan Kiessling som målskytt när som helst @2,58 Betfair



Manchester City - Plzen

Manchester City är verkligen en bergodalbana i år. Ingen kunde väl trott att det skulle bli 6-0 mot Tottenham i helgen som tidigare har haft Premier Leagues stabilaste försvar. Fotbollen är konstig ibland. Manchester City har vunnit alla deras fem senaste hemma matcher i Premier League och går in i den här matchen som stora favoriter.

Plzen ligger på andra plats i sin liga och har en fin form då man vunnit de fyra senaste ligamatcherna. City är visserligen ett betydligt bättre lag än de lag som Plzen möter i den tjeckiska ligan.

Citys bortaform har varit lite sisådär vilket har gjort att man inte ligger på första plats i ligan i år men City gör mål så det ryker om det på hemmaplan. Man har gjort 26 mål på hemmaplan i Premier League på bara sex matcher. Hela åtta av nio matcher har slutat med just ö 3,5 mål på Etihad Stadium. Det gör att spela på över 3,5 må idag väldigt attraktivt idag.

Edin Dzeko har gjort åtta mål på tio matcher från start för City i år (under 2013). Han gjorde också första målet borta i Tjeckien tidigare i höst. Jag tror att han även gör ett idag @ 2,44.

Spela på ö 3,5 mål @2,16

Spela att Edin Dzeko gör mål @ 2,44
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-11-28 klockan 07:31.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-27, 17:17   #7
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Välkommen lillebror

Det krävs en del för att starta en dagbok med det efternamnet.

Gör nu inte bort dig så jag slipper skämmas.

//Lindvallen
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 10:22   #8
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Gick bra igår så hoppas det fortsätter idag också, inga spel imorgon här på sharps. Skrev ner lite rader om två intressanta matcher ikväll.

Europa League
Rubin Kazan -vs- Maribor

Rubin Kazan är redan klara för slutspel och en seger mot Maribor hade ineburit att man dessutom vinner gruppen. Rubin Kazan har också håll nollan i båda hemma matcherna i Europa League mot Zulte Waregem 4-0 och mot Wigan 1-0. Maribor har gjort fyra mål på deras två borta matcher i Europa League men de var fullständigt värdelösa senast mot Zulte Waregem. Jag tror helt enkelt att Maribor inte är starka nog att knäcka Rubin Kazans försvar idag.

Rubin Kazan håller nollan @2.0 Betfair



Wigan -vs- Zulte Waregem

Som sagt så är Rubin Kazan redan klara så denna matchen är otroligt viktig för båda lagen. Wigan ligger just nu på andra plats med fem poäng och Zulte ligger på fyra. Zulte var det bättre lagen när lagen möttes i Belgien men Wigan försvarade sig bra och matchen slutade i en mållös oavgjord historia. I sju av tio av Wigans senaste hemma matcher har båda lagen lyckas göra mål och Zulte Waregem har gjort minst ett mål i deras nio senaste matcher. Jag var lite sugen på att spela Wigan idag men väljer att spela på att båda lagen lyckas göra mål.

Spela båda lagen gör mål @1,97 Betfair.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-11-29 klockan 06:32.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-29, 06:34   #9
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Trodde Rubin Kazan skulle hålla emot igår men ett mål i 87:e minuten förstörde det tipset. Zulte vann matchen mot Wigan som faktiskt tog ledningen redan i sjunde minuten. 1-2 slutade matchen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:32   #10
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Crystal Palace - West Ham

Enda matchen i Premier League ikväll ser ut att bli ganska målsnål. West Ham har bara lyckats göra 4 mål på deras borta matcher. Men de släpper inte in många heller. Bara fyra insläppta på sex borta matcher. Av Crystal Palace 10 senaste matcher så har 8 slutat med under 2,5 mål.

Ogiltigt spel-ID: 1847333




Ska försöka lägga in lite hästkapplöpningstips här i framtiden också. Har satt 8 av de 10 senaste så det vore ju kul om det fortsatte så man fick briljera lite med .

Ha det gott
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-12-04 klockan 07:08.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-04, 11:45   #11
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1848532



David Moyes ställs mot sin gamla klubb för första gången och har en fördel av hemmaplan. Jag tror också han lyckas slå sitt gamla lag ikväll. Senast fick United kvittera två gånger på WHite Heart Lane för att få med sig en poäng, trots att många av lagets fans förväntade sig en vinst så är ett oavgjort resultat där inte dåligt. Det förlänger deras svit på 12 matcher utan förlust och på mäktiga Old Trafford så är deras fyra senaste matcher vinster. Tre av dem har de också hållit nollan.

Van Persie verkar vara tillbaka och Rooney har en superb form. Jag tror Everton kommer få det tufft.

Ogiltigt spel-ID: 1848534



Tänkte att jag slänger med ett hästtips ifrån dagens lopp på Ludlow 15:10 svensktid. Jag tror Once In A Milan kommer att ta en top tre plats i dagens lopp. Han är en bra häcklöpare och har visat sig mycket bra på distansen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-12-05 klockan 12:55.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 12:49   #12
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Idag blir det endast spel på hästar från min sida.

16:00 i Leicester hittar jag en stark häst som ser ut att knyta en topp tre placering idag om man ser till motståndet. Hoppar han bara som tidigare ska det ge fina pengar. Han vann på denna banan föra månaden.

Ogiltigt spel-ID: 1850346



16:10 i Winacton spelar jag idag på Binocombe som sprang riktigt bra senast på Stratford. Han har en fin chans att vinna idag men jag spelar på att han kommer på en topp två placering. Fem hästar är med i loppet.

Ogiltigt spel-ID: 1850348



14:10 i Winacton spelar jag också på Dream and Songs kommer på en topp tre placering. Hon har tidigare slagit favoriten i loppet Mayfair Music och jag tror det finns en hyfsad chans att hon kan åstakomma något liknande idag.

Ogiltigt spel-ID: 1850350



Sista spelet för dagen hittar vi i Clonmel kl 16:45 (Irland). Jag tänker satsa en liten slant på Castle Anslan. Han har en ypperlig chans att ta en topp tre placering idag och har visat sig vara bra på distansen.

Ogiltigt spel-ID: 1850352



Håller tummarna idag för lite extra pengar på kontot.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 13:21   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Jag är helt lost när det gäller hästar men undrar över dina odds.
Kollar jag på Bet365 så ser det ut att vara helt andra odds.
Kollade Smart Catch och där får jag det till att den ger 2.62 på platsspel, eller är jag helt ute och cyklar???

[IMG]LÄNKTEXT[/IMG]


Edit: får inte till bilden, men den är klickbar i alla fall

Senast redigerad av limeburn den 2013-12-05 klockan 13:23.
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-05, 15:50   #14
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Vet inte varför det kan varit sådana odds skillnader. Smart Catch sprang inte loppet iaf, hästen struken. =/ För övrigt gick det såklart riktigt uselt idag. Nya tag imorgon igen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
limeburn (+3)
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-08, 11:09   #15
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Fulham har en ny tränare som kan få fart på klubben direkt, men kom ihåg att Fulham faktiskt har förlorat deras senaste sju matcher. Tycker Aston VIlla DNB känns tryggt ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 1855091



Ogiltigt spel-ID: 1855095



Båda lagen har haft svårt med att göra mål i år. Plus att deras stora anfallare Berbatov (12 matcher 1 mål) och Beneteke (12 matcher 4 mål) inte levererat som man tänkt. Beneteke blev till och med satt mot Kozak senaast mot Southampton. Med detta i åtanke plus att de senaste fyra matcherna lagen emellan har slutat under 2,5 mål. Lägger en liten slant på detta spel iaf.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-12-08 klockan 17:05.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td