Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-28, 16:21   #179
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Snyggt som satan Maddmax! Gick inte riktigt lika bra för mig inatt i NBA, skulle ryggat lite av dina spel istället, men + gick det för mig också iallafall!

Snyggt lirat återigen!
Tackar.
Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Tack för dem och rätt natt att haka på spelen. Drog dock en chansning på Milwaukee Bucks vs Washington Wizards på över 48.5 i stället för 47.5. 48 poäng blev det och ett kvitto på vad som skiljer bra rekare från dussinlirare som jag själv. )
Haha, nja. Det är nog ett kvitto på lite tur från min sida. Problemet är väl att NBA 1Q är en relativt liten marknad, åtminstone öppningslinorna. Taket hos Pinnacle brukat ligga på 15-20k vid öppning (men ökar med tiden). Det räcker med en elefant för att flytta odds och i vissa fall lina. Jag spelar själv förstås och ger sedan två andra personer spelen före jag lägger ut dom i spreadsheetet. Därför har oddsen varit lite lägre än vad jag skrivit ut.

Alternativet är självklart att vänta ut en högre likviditet på marknaden men då riskerar man förstås att förlora visst värde.