Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-11, 23:10   #2
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Nu har jag inte anklagat dig men angående att konton som användes för röstfusket och att du har anklagats (oavsett om det är av övrig medlem eller sharpsledning). Du använder inte typ Anonine eller liknande när du är inne här? Tänker på att om du gör det så kanske du bara "råkat" följa med när fuskkontona upptäcktes (kör man inte en VPN när man ska fuska på det här så är man korkad, knappast 10 medlemmar på en så pass liten site som sharps som har samma IP annars).

Men svårt att se att du skulle fuskat. Den andra som fuskanklagades gjorde ju en märklig comeback i mitten/slutet av november efter ett uppehåll där den enda tidigare aktiviteten var nån enstaka rek och inlägg, troligtvis för att lära sig sidan. Och i samband med hans comeback tillkom många nya medlemmar (flertalet reggade den 25 november) som började skriva korta inlägg i t.ex. SHL och NHL trådarna och ge varandra sharps. Medan du har varit konstant aktiv här, så länge jag kan komma på. Och du har inte såvitt jag vet, gjort en rek (som den andra avstångde) gjorde som såg ut att komma direkt från YouBet.

Men vilka/vilken av dina rekar ska det ha fuskats på och hur? Röstfusk och/eller plagierngsfusk?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat