Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-12, 00:01   #9
patrik_g

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Men det är ingen som har nåt otalt med dig här på Sharps och som fuskanmält för att jävlas? Tänker att det kanske är drf som detta inträffar. Som jag skrev ovan så verkar det lustigt att du helt plötsligt nu efter att ha varit aktiv konstant sedan rektävlingarna började (och du har väl fått prispengar tidigare?) skulle börja fuska.

Alltså ni i ledningen ni har inte lust att berätta mer om varför Patrik drabbas? Den andre tomten som fuskade, kan de flesta räkna ut, speciellt om läser lite i mitt inlägg ovan (såvida jag inte utan på halare is än Bambi) och har normal hjärnkapacitet.
Tack för ditt stöd kusagwa.

Ja varför skulle jag börja fuska nu helt plötsligt? Varit aktiv medlem i tre (snart fyra år) och skulle börjat fuska nu alltså???? (Blivit femma två gånger tror jag i rekar tävlingen)

Tror någon vill jävlas med mig. Man får X antal ovänner i bettingbranschen genom åren. Sen tror jag det kan ha att göra med in IP-adress med.

Jag själv vet jag inte fuskat iaf och det känns bra. Men bli dömd för något som är ett stort ?-tecken för mig, känns bara så TRÅKIGT....

Senast redigerad av patrik_g den 2013-12-12 klockan 00:06. Anledning: stavning
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat