1. Hur många år tog det för er innan ni började tjäna pengar på betting/trading?
Har inte spelat i ett år ännu men går plus numera, har dock gjort alla möjliga dumma bets i min "tidiga-inlärningsperiod" vilket resulterat i monsterminus. Har dock alltid tagit lärdom av mina misstag och lyssnat på folk som vet mer så ändrar dåliga vanor snabbt, numera känner jag mig stabil i mitt spelande och har mycket bättre koll på grejorna vilket givetvis resulterar i mycket mindre misstag.
2. Timlön det senaste året?
Ingen aning, ännu.
3.Hur ofta tar ni ut pengar från spelkontot?
Aldrig, jag ser det som en ren och skär investering och mitt mål är att bygga upp ett ordentligt kapital. Exakta siffror ej bestämt men det ska vara så pass stort att en ökning på 10-20% motsvarar en bra månadslön. Jag jobbar heltid sidan om bettingen och klarar mig bra på pengarna jag har där, så vill jag resa, köpa TV eller något annat så köper jag det av mina "injobbade" pengar helt enkelt. Bettingpengarna lägger jag bara på hög.