Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-12, 18:52   #29
overpace
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dablo Visa inlägg
Lite nyfiken om någon testat detta?
Exakt detta system har jag inte testat, men förr i tiden provade jag många gånger liknande system. Har väl gissningsvis kostat en halv miljon, eller så, att försöka hitta genvägar i speldjungeln.

Ta åt dig av de goda råd du fått. Spelsystem som innebär insatshöjning vid förlust är dömda att misslyckas på sikt. Tidigare än du tror blir du tvungen att gå all-in och förr eller senare förlorar du "all".

Inte nog med att teorin bakom såna här system är tunn. Rent praktiskt kan det bli problem att hantera matcher med ungefär samma starttid. Vid större insatser kan det bli problem att hitta någon som är beredd att ta spelet.

Ytterligare en risk är att spelkonstruktionen, och inte spelobjekten, kommer i centrum. Efter tolv raka torskspel gäller det att hitta extra-extra bra spel!

Alla som testar liknande system bör räkna in kostnaden för ångestdämpande medicin i startkapitalet.

Avstå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av overpace den 2013-12-13 klockan 08:19.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat