Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-20, 20:07   #68
Fyran

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CamillaS Visa inlägg
Har nu lyssnat på Live snubben ang Umeås tävlingar.
För det första, han var ju igår med, var inte direkt nöjd med honom då heller, han snackar mycket...fort..

Det kanske bara är jag MEN nu har han pratat om avd 4's Patricia Bishop.. Massor, enligt vad han tror så är det en straffspark,för den var till Solvalla..och visst är hon stark och bra, men det var 17 vilket tjat det var. Nu får vi se om hon vinner... Jag garderar..

Han har snackat så mycket positivt om den att jag börjar kolla efter motbud, vad är det han vill att vi inte ska se..?
Konspiratorisk..? Ja..
Men fan, ofta hör jag rena felaktigheter..

Jag tyckte att nr 8 värmde superbra, Gravel Concrete.. visst spår 8.. ingen höjdare, men den såg skitfin ut!
Likaså så finns det ju en hel del fina hästar i loppet. bara att kolla upp hur de brukar klara isen..
Parimutuel verkar gilla isen rätt bra, den tar jag! Berghs grabb som kör...
Alltså vissa på Liven är omöjliga att tro/lyssna på. Tidigare kunde man kolla en internationell sändning, via någon estnisk sida. Tro mig, det var kungligt. Max två minuter innan start började de snacka, tyst resten av tiden. Visst de gav tips men det var engelska kommentatorer som ofta hade dålig koll. Saknar det...

Gällande loppet så spelade jag Happy Bruises... Leder nu hör jag iaf...

Edit: Vi var visst lite fel ute båda två...

Senast redigerad av Fyran den 2013-12-20 klockan 20:09.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat