Citat:
Ursprungligen postat av Sangque
Tjena!
Jag tänkte höra med er vad ni rekommenderar för spelmodell på travet om man sakta men säkert vill arbeta upp en bra rulle. Tänkte starta med 1000 kr.
Jag har blivit travbiten de senaste året och lirar spridda skurar på V75, V65, DD... ja, det mesta. Försöker läsa på och analysera loppen men jag kör mest på känsla. Min kunskap om travet är för dålig än så länge, så system på ovan nämda ger ingen som helst ROI just nu.
Vore tacksamt med några tips.
|
Det finns egentligen bara ett bra sätt för dig och det är att spela på nätbolagen. Helst med någon bonus bakom så du får en bankrulleboost direkt o har lite mer att spela för. När det rör sig om så små pengar är Unibet det allra bästa när det kommer till Vinnare och Plats. Om du vill spela H2H/H3H så finns även Bet365,Nordic Bet och Expekt.
Angående hur du ska spela beror på hur stora risker du vill ta. Trav är ett spel med stor risk/variation och kräver långsiktighet och bra money management. Det är inte ovanligt att 5 hästar i rad som man spelar galopperar bort sig t.ex. Därför bör man vara väldigt strikt i sitt risktagande.
Ett bra alternativ är att spela med mål för hur mycket man vill vinna så man inte lägger lika stora bet på en 10 oddsare som en 2 oddsare utan att man istället spelar för att vinna en lika stor summa.