Ta sitt spel till nästa nivå
Jag har provat olika strategier för spel.
- Svenska spel lången
Började spelkarriären på lången och lämnade in kuponger på macken. Körde dubblar o tripplar men insåg att det var singlar som gav pengarna. Tycker det var svårt att spela 1,X,2.
- Lågodds på (Bet365)
Spelat underspel (oftast) på fotbollsmatcher. Kollade statistik innan matcher och gjorde inga impulsspel. Var noga med att spela varje spel för 50kr och satsade på odds som gav 1.1 - 1.25. Jag vann bra i början men sen började jag förlora var 10-15 match pga mål under tilläggstiden. De pengar jag vann förlorade jag då och stod och stampade på ungefär samma summa. Slutade efter några veckor med detta system.
- Spel på udda och jämna mål (Bet365)
Spelade på att det skulle bli jämna eller udda mål i matchen. Valde ut slumpvisa matcher i hockeyn då det kan svänga fortare än i fotbollen och det var mer än 73% av 1504 NHL matcher som slutade med udda mål totalt i matchen, inkl öt och straffar. Oddsen varierade mellan 1.3-1.9 när jag la spelen men oftast under 1.6. Alltså väldigt låga jämfört med fotboll.Spelade varje spel för 2kr som ett test.
Fotbollsmatcherna spelade jag udda och jämna utan någon tanke eller statistik över mål. Här var oddsen mellan 1.83-2.1 när jag la dem. Ungefär hälften gick in.
- Hämta hem vinsten (Betfair)
Spelade på matcher under 1 eller 2 mål eller resultat 0-0. Jag fick höga odds och spelade för 30kr (vilket är minimum) och hämtade hem vinsten när jag tjänar 6kr, alltså 20% av insatsen. Gick bra i början men sen fick jag några matcher där det blev snabba mål och då när jag skulle vänta in för att gå plus/minus noll så kom ett nytt mål och jag förlorade alla satsade pengar eller hämtade hem en del.
Funderar att köra detta på Bet365 för mindre summor sen dem också skaffat "Ta hem vinsten" men då för mindre summor.
- Rygga
Provade att rygga spelare men det kändes inte bra när jag vann då jag inte kunde ta åt mig äran och det kändes dåligt när jag förlorade för att jag spelade efter vad någon annan sa.
- Surebet
Funderade på att börja med Surebet men det tig alldeles för lång tid att leta odds.
Hur har ni gjort för att bygga upp er BR?
Vad anser ni är "säkrast" (jag är medveten att det inte finns några säkra spel) med det finns det som är mer riskfyllt.
Hur tar jag mitt spel till nästa nivå?
Jag har pengarna som är kvar delat på betfair och Bet365 om det har betydelse.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|