Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-10, 20:47   #8
Bruce

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 9

Bruce bästa
Stats: 3 - 7 - 0
ROI: 74.95%
Vinstprocent: 30.00%

Standard

Många tänkvärda ord på detta forumet. Själv anser jag mig vara kunnig utöver det vanliga, framförallt på fotboll. Tyvärr har jag andra problem som gjort att mitt spelande aldrig varit framgångsrikt:
- Jag är allergisk mot vinster. Så fort jag har en framgång så måste det "krystas fram" ytterligare spel, typ en dubbel med Kuban Krasnodar och Santiago Wanderers eller andra lag som ingen hört talas om och än mindre känner till något om. Det som jag gör bra försvinner med andra ord bort i "idioti"....
- Jag spelar för hårt och då blir fallet också väldigt hårt. Helt ärligt jag har oftast legat på mellan 10 och 20 units per spel.
- Jag älskar sporten för mycket(framförallt fotboll) och spontanspelar ofta i samband med att jag tittar på en match på TV eller streaming. Det blir många dumma spel...
- Fyllespel.... say no more.

Jag inser nu att jag betett mig riktigt dumt. Jag ska inte säga att jag är spelmissbrukare, för jag har bättre koll på det "nowadays", men jag erkänner att jag har vissa drag som påminner om en spelmissbrukare.

Jag vet inte hur många gånger jag kommit in i riktiga "stim". En tusenlapp på kontot har växt till uppemot 20.000 kr på bara någon vecka.... för att någon vecka senare ha minskat till "typ 0 kr". Helt oförlåtligt att man kan bete sig så med pengar egentligen. Har nu återigen haft en sån där bra period. 50 Euro har växt till 1150 Euro på Betfair sedan annandag jul. Har tänkt mycket på vad jag gör fel, för någonstans vet jag ju att efter solsken kommer regn. Denna sidan känns som om den har mycket att lära ut och jag ska verkligen försöka att spela med hjärnan till 100%.

Vi får stötta varandra, du och jag, ebott89!
Bruce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat