Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-10, 23:33   #164
Fyran

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Jag blev överraskad att den gjorde det så bra den gjorde det. Men jag sa att det var helöppet och att egentligen kunde alla vinna! Hae den andrarankad tidigt men på lördagen var den fyra femma. Iamtheanswer åkte upp i rankingen. Självklart sågar jag ingen för spikar i efterhand. Dock vore det intressant att veta hur man kan spika en överstreckad häst som precis vinner världens sämsta gulddivision som inte ens fick vara med på V75. Tankarna är intressanta då flera av mina tidiga hästar nu är chanslösa precis som Peaberry var senast...
Och du tror Varulv hade den spik på lördagen, när han blev intervjuad ons-torsdag..?

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
"Ignorelistan" är bra men jag tror gamblers är för stora i sitt eget huvud för att kunna använda detta - man/jag vill helt enkelt se vad någon annan skriver om en och då även kunna svara...

Vi spelare är bara barn, till sinnet, hehe...! I ont och gott!

Ignorera är bra. Har tagit bort en gnällspik som sällan ger något...

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Tycker dt är bra om man tror på en idé , för att sedan få den bekräftad av en bra spelservice (TT !). Då borde dt vara klappat o klart!
Att få den bekräftad av någon betalservice är väl bara en nackdel, man blir av med massor av spelvärde...

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Lade mig klockan 6 i morse, tror jag - satt och spanade på Vallas omgång och lyssnade på Cornelis, mumma...

Så sliten idag, kom nyss upp, hehe - skall iväg och jobba natt om ett par timmar...

Cornelis ger pluspoäng!!

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ingen aning on sanningshalt, men han är medlem här och polare med varulv.

I övrigt: Ska man gardera Marre, som kanske blir struken, tycker jag nog det är "spelvärde" i Bob Hope. Fem starter efter skada och spetskandidat. Utan Marre i loppet tycker jag definitivt den ska streckas.

V75-4: Ett skrälldrag i 4 Alfas Dimitri. Opålitlig men snabb. Hade vunnit senast utan galopp 700 kvar, vilket även kusken till vinnaren av loppet bekräftar här:

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-2/#post306131

Bästa spiken just nu: Örbäckens Cruella

Men banan kan ju spela en del spratt för många hästar och intryck idag och imorgon kan vara olika. Lycka till, alla!!

Senast redigerad av Fyran den 2014-01-10 klockan 23:46. Anledning: Smiley till min kommentar till Spalato.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng